Xeografía e Historia

Visita ao Museo de Pontevedra e ao Parque Arqueolóxico Campo Lameiro.

O pasado xoves o alumnado de 1ºESO realizou unha saída escolar ao Museo de Pontevedra e ao Parque Arqueolóxico de Arte Rupestre de Campo Lameiro.

A xornada comezou no museo de Pontevedra onde realizaron un percorrido polas salas de arqueoloxía desde o Paleolítico ata a romanización, no que descubriron, a partir dos restos arqueolóxicos expostos, algúns dos aspectos máis relevantes da vida dos nosos antepasados. Ademais, aproveitaron para realizar un paseo por Pontevedra e visitar os seus monumentos, o casco vello e as súas prazas.

O alumnado de Historia da Arte visita Compostela

O alumnado de Historia da Arte de 2° de Bach, acompañado da súa profesora, visitou Santiago de Compostela, onde desfrutaron do Pórtico da Gloria, do interior da catedral e das cubertas, a pesar do día de chuvia que tiveron.

2022_XeH_Santiago