Benvidos

Presentación 1º de FP Básica: Mércores 22 de setembro ás 11:30 (último día de matrícula).

___________ ► LIBROS DE TEXTO 2021-2022 ◄ ___________

_______________Calendario Escolar 2021-2022_______________

Entrega de notas para alumnos con exames de setembro: Luns 6 ás 11:00

O alumnado que se presentou á convocatoria de setembro deberá devolver o ordenador ou libros de texto que tivo en préstamo durante o verán o luns día 6 de setembro ao recoller o boletín de notas.

__________ ► MATRÍCULA SETEMBRO 2021-2022 ◄ ___________

Vídeo de benvida ao alumnado novo

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR:

Convocadas as axudas para material escolar. Datas das solicitudes: do 24 de maio ao 22 de xuño.

Circular informativa sobre axudas para material escolar

CURSO 2021-2022: LIBRO DIXITAL NA ESO

NO IES Afonso X O Sabio empregaremos libro dixital, dentro do programa EDIXGAL da Consellería de Educación.

INFORMACIÓN SOBRE O REPARTO DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DA ESO:

Anexo solicitude

As listaxes provisionais de admitidos e excluídos para o reparto de máscaras exporanse o luns 21 de decembro no taboleiro de Secretaría.

Prazo de reclamación: 22 e 23 de decembro.

As máscaras hixiénicas e reutilizables foron repartidas entre o alumnado beneficiario o primeiro día despois das vacacións de Nadal.