Protocolo COVID-19

Nesta páxina irase engadindo a información e novas sobre o protocolo COVID-19 do centro para o ano académico 2021-2022.

1. Normativa e impresos

Potocolo Covid Xunta 20/05/2022

Plan Covid IES Afonso X

Plan de Continxencia IES Afonso X

Guía para a volta segura ás aulas

Autoavaliación Covid

Tríptico resumo familias

Declaración responsable familias

2. Divulgación científica

Resumo SARS-Cov-2

Hixiene de mans (Sergas)

Uso correcto das mascarillas (Quirón Salud)

Erros no uso das mascarillas (Sergas)

Distanciamento social

3. Ensino virtual

O Plan de Ensino Virtual do IES Afonso X O Sabio recolle as normas polas que se guiarán docentes, alumnos e familias no caso de que se producira, por causas sanitarias, o peche dunha ou varias aulas ou do centro completo:

Plan de Ensino Virtual IES Afonso X

Plan de atención ao alumnado vulnerable

Adaptacións específicas do plan de ensino virtual por parte do departamento de Matemáticas

4. As nosas aulas

Os profesores e o persoal non docente do instituto Afonso X traballaron para adaptar os espazos conforme á normativa Covid e no comezo do curso informarase o alumnado das medidas e protocolos a seguir. Lembrade que todos debemos ser responsables colaborando no cumprimento das normas para que o centro sexa o máis seguro posible.