Programas Europeos

1. Programas actuais:

· Erasmus+

KA2. Educación escolar:

Crush: Conflict Resolution For a Better School Management: Programa co que se reflexionou sobre a resolución pacífica de conflitos en distintos lugares de Europa. Países participantes: Portugal, Italia, Lituania, Turquía e España. Desenvolto durante os cursos 2015-2017.

Horizon to the future: Programa co que se traballou co alumnado sobre distintas competencias profesionais para o seu futuro. Países participantes: Finlandia, Italia, Alemaña, España (Montmeló) e España (Cambre).

KA1. Formación profesional:
Metodoloxía IFS: por medio deste proxecto, pretendemos mellorar a formación do profesorado de FP a través da realización de estancias formativas (job-shadowing) nun centro no que se imparten os mesmos ciclos de xestión administrativa en Italia, o IIS Stendhal de Civitavecchia. Ademais, este proxecto ofrece ao alumnado a oportunidade de realizar todas as súas prácticas sufragadas nesta cidade.

Blog de programas europeos

2. Antigos programas: