Novas COVID 19

Información de interese para o curso 2021/22

Documentos de interese para o curso 2021/22:

Teléfono móbil de contacto. Habilitado unicamente para informar sobre sospeita ou confirmación dun caso de COVID.

649467094

Enderezo electrónico. Habilitado unicamente para solicitar información sobre o protocolo de actuación e as medidas de prevención, hixiene e promoción da saúde implantadas no centro.

infocovidcpisantalucia@gmail.com

Seguimento de casos de Covid 19

na comunidade educativa do CPI Plurilingüe Santa Lucía

Casos positivos activos confirmados

2

Data de actualización

04/05/22

Resultado do cribado realizado polo Sergas no centro o día 20/05/21

Probas PCR realizadas

392

Positivos confirmados

0

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19

Podedes consultar o Plan de Adaptación á situación Covid 19 para o curso 2021 / 2022 neste enlace.

CIRCULAR INFORMATIVA para as familias do alumnado de infantil e primaria

Estimadas familias do alumnado de infantil e primaria:

Coa seguinte circular informativa queremos trasladarvos información relativa a cuestións organizativas básicas. Podedes consultar a Circular informativa neste enlace.

Podedes consultar a Enquisa de autoavaliación clínica da COVID19 neste enlace.

*Nota acalaratoria: A enquisa deberá realizarse diariamente, pero non será necesario cubrila nin entregala no centro educativo.

Durante esta semana, o alumnado de infantil e primaria levarán a casa unha Declaración responsable. Unha vez asinada a Declaración por parte do pai/nai/titor legal, o alumno/a entregaralla ao titor. Declaración responsable.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

PROTOCOLO COVID CURSO 2021-2022