LISTAXES DEFINITIVAS

Publicadas as listaxes difinitivas do alumnado admitido e non admitido.

Poderán consultar as listaxes:

• Presencialmente: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.
  • Telematicamente: Única e exclusivamente a través da aplicación admisiónalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023-2024

LISTAXES PROVISIONAIS

Publicadas as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido.

Poderán consultar as listaxes:

- Presencialmente: Única e exclusicamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

- Telematicamente: Única e exclusicamente a través da aplicación admisiónalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

Para formular a reclamación contra estas listaxes terán de prazo 5 días hábiles contados a partir de mañá.

Lembrámoslle que o PRAZO DE MATRÍCULA:

- Para o alumnado EI e EP: do 20 ao 30 de xuño de 2023.

- Para o alumnado ESO: do 23 de xuño ao 7 de xullo de 2023.

HORARIO DO CENTRO

HORARIO ADMINISTRACIÓN A PARTIR DO 1 DE XULLO
O horario de administración dende o 1 de xullo será de
9:00 a 12:00 h

SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2022/2023.

Estimadas familias:

Poñemos á vosa disposición o formulario de SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR para o curso 2022/23.

Rogamos leades as instrucións que se inclúen no arquivo anterior. A solicitude debe ser entregada na secretaría do centro do 1 ao 10 xullo de 9 a 12h.

LER INFORMACIÓN IMPORTANTE RELATIVA A SOLICITUDE DE USUARIO DE COMEDOR

Un saúdo.

Secretaria.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO NA RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2022/23 PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS.

02/24/2022 11:42
Etc/GMT

Desde hoxe está publicada a listaxe de alumnado admitido que procede de centros adscritos de Educación Infantil, para o curso 2022/2023.

Poderase consultar no taboleiro de anuncios do noso centro.

Comunicámoslles que todas as solicitudes de reserva de praza presentadas no centro foron admitidas.

Formalización de matrículado 20 ao 30 de xuño de 2022.