Lingua galega

Bolos para a paz

Traballo realizado polo alumnado do CPI Plurilingüe Santa Lucía para o Día da Paz.

Letras Galegas

Preme neste enlace e escribe as túas dúas palabras favoritas en lingua galega.

Concurso Mircrorrelatos e Micropoemas Terras do Umia

Xa se coñecen os finalistas do concurso de Microrelatos e Micropoemas Terras do Umia .

E que faigo agora? Ir á bitácora  Arrebicho!

Noraboa e boa sorte !

As Tarabelas.

Non perdades o vídeo das Tarabelas gañadoras do primeiro premio do concurso de SONDOUMIA.

E xa gañaron o ano pasado!

Fano moi moi ben!

PARABENS!!

Microrrelatos 2014

Como sabedes, vén de celebrarse o concurso de MICRORRELATOS, convocado polo Equipo de Dinamización e Normalización Lingüística, no que participaron alumnos de Primaria e de Secundaria.

Grazas aos catro vídeos elaborados polos alumnos de Informática de 4º de ESO, podemos ler dun xeito moi orixinal as obras presentadas ao concurso. Esperamos que vos gusten!

Exeria, unha muller curiosa.

Aquí tendes a Exeria, unha muller valente, que no século IV percorreu todo o Imperio Romano para coñecer os lugares bíblicos. Nesta Montaxe de diapositivas poderedes coñecer algo máis dela, e tamén contestar aos exercicios da avaliación.

Exeria, unha muller curiosa.

A lusofonía

Desde o equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDL) preparouse  un especial sobre a Lusofonía.

Preme na imaxe para lelo !

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega ten un blog.

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega ten un blog , tédelo na marxe esquerda da páxina do cole.

Chámase Arrebicho.

Animamos a toda a comunidade educativa a participar, con opinións, con comentarios, con ideas,...

Animádevos a botarlle unha ollada!!

FELICITACIÓN DA CGENDL