Novas nais/pais

Programacións didácticas

No seguinte enlace podedes atopar as programacións didácticas deste curso:

PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

MENÚS 3º TRIMESTRE

03/20/2024 09:55

MENÚS COMEDOR ESCOLAR 3º TRIMESTRE

-Menú abril

-Menú maio

-Menú xuño

Os menús poderán ser modificados por necesidade do servizo

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN 2024-2025

02/29/2024 14:19

PROCEDEMENTO ORDINARIO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

INSTRUCCIÓNS: NOTA INFORMATIVA PARA FAMILIAS E ALUMNADO SOBRE O PROCEDEMENTO ORDINARIO DE ALUMNADO PARA O CURSO 2O24-2025

DOCUMENTACIÓN: ANEXO II

DATAS: DO 1 AO 20 DE MARZO

LISTADOS PROVISIONAIS: 15 DE ABRIL

LISTADOS DEFINITIVOS: 15 DE MAIO

Sesión formativa en liña sobre seguridade e protección de datos persoais

A Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (AMTEGA) impartirá o próximo martes, 23 de xaneiro, unha sesión formativa en liña sobre seguridade e protección de datos persoais.

Trátase dunha sesión formativa gratuíta dirixida a toda a comunidade educativa en xeral, dada a gran cantidade de datos persoais que se manexan, onde un mal uso dos mesmos ou un descoido pode provocar brechas de seguridade que poñan en risco datos de colectivos protexidos como son os menores de idade.

As inscricións están abertas a través da seguinte ligazón:

Máis información e o programa completo:

MENÚS 2º TRIMESTRE

12/20/2023 09:41

MENÚS 2º TRIMESTRE

Menú Xaneiro 2024

Menú Febreiro 2024

Menú Marzo 2024

ESCOLA DE FAMILIAS

11/17/2023 16:31

ESCOLA DE FAMILIAS

O próximo luns 4 de decembro levarase a cabo a 1ª sesión da Escola de Familias do CPI Plurilingüe Santa Lucía.

Unha das preocupacións comúns, de toda a comunidade educativa é o benestar emocional das crianzas.Para favorecelo, dende o centro educativo promovemos a realización dun obradoiro de Xestión emocional positiva dende a familia co que poderedes adquirir ferramentas e coñecementos para mellorar a capacidade de regulación emocional dos vosos fillos e fillas. Logrando así, un mellor benestar físico e emocional.

A sesión será impartida por Belén Montesa Lou e Juan Carlos Permuy psicólogos xerais sanitarios especializados na Prevención das condutas adictivas e en Terapia familiar sistémica.

Co fin de facilitar a conciliación, a rapazada poderá permanecer nas instalacións co acompañamento de persoal do servizo de conciliación, mentres as súas familias participan na actividade.

Para facer unha previsión das persoas participantes, agradecemos a confirmación de asistencia ao correo electróni e teléfono  do centro escolar.

cpi.santa.lucia@edu.xunta.gal

Teléfono:886159528

AGARDÁMOSVOS!!! A vosa presenza é moi importante.

O LUNS 4 DE DECEMBRO ÁS 18:30 NO SALÓN DE ACTOS DO CPI PLURILINGÜE SANTA LUCÍA

Organiza: CPI Plurilingüe Santa Lucía e o Proxecto de prevención das condutas adictivas no eido local do Concello de Moraña.

CALENDARIO ESCOLAR 2023-24

10/02/2023 14:11

CALENDARIO ESCOLAR 2023-24

Calendario escolar (pincha aqui)

MENÚS 1º TRIMESTRE

09/08/2023 11:15

MENÚS 1º TRIMESTRE

Menús 1º trimestre

INFORMACIÓN INICIO CURSO

Premendo nos seguintes enlaces, atoparedes información sobre o inicio de curso:

Circular Educación Infantil e Primaria

Circular Educación Secundaria

Circular Servizo Comedor

Ademais, para máis información, realizaranse reunións cas familias nas seguintes datas:

- 4 anos, 5 anos e aula mixta de Educación Infantil: XOVES 7 de SETEMBRO ás 16:30 no edificio de Infantil.

3 anos: VENRES 8 de SETEMBRO ás 12:00 no edificio de Infantil.

- 1º, 3º, 5º e 6º de Educación Primaria: LUNS 18 de SETEMBRO ás 16:30 no salón de actos.

Listas de material escolar

No seguinte enlace atoparedes as listas de material escolar de Educación Primaria para o curso 2023-2024:

Listas material escolar Primaria

* EN SETEMBRO PODERASE PEDIR MATERIAL NON ESPECIFICADO NESTAS LISTAS.

* SE FOSE NECESARIO OUTRO TIPO DE MATERIAL, SEGUNDO A MATERIA OU ACTIVIDADE, PEDIRASE AO LONGO DO CURSO.

* PODERASE APROVEITAR TODO O MATERIAL DO CURSO PASADO.