Novas comedor

07/06/2023 07:51
Etc/GMT

CONTRATACIÓN COLABORADORAS COMEDOR CURSO 2023-24

PUBLÍCASE O ANEXO IV, ONDE SE FAI PÚBLICA A APERTURA DE PRAZO PARA SOLICITAR SER COLABORADORA DE COMEDOR O PRÓXIMO CURSO.

A DIRECTORA

SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2022/2023.

Poñemos á vosa disposición o formulario de SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR para o curso 2022/23.

Rogamos leades as instrucións que se inclúen no arquivo anterior. A solicitude debe ser entregada na secretaría do centro do 1 ao 10 xullo de 9 a 12h.

LER INFORMACIÓN IMPORTANTE RELATIVA A SOLICITUDE DE USUARIO DE COMEDOR

Un saúdo.

Secretaria.

MENÚS COMEDOR NOVEMBRO E DECEMBRO

11/02/2021 14:35
Africa/Addis Ababa

Publicamos os menús de novembro e decembro:

-Menú de novembro

-Menú de decembro

NOVAS DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR.

INTRUCIÓNS PAGAMENTO TAXAS COMEDOR ESCOLAR A TRAVÉS DE ABALARMÓBIL.

Informámosvos de que as familias responsables do alumnado usuario de comedor que ten a obriga de aboar parcial ou totalmente este servizo podedes efectuar o pagamento telemático da taxa a través da aplicación AbalarMóbil.

Ao realizar o pagamento deste xeito, non necesitades desprazarvos á entidade bancaria, nin presentar no centro o impreso xustificativo, xa que a secretaría do colexio recibe a comunicación inmediata de que a taxa foi aboada.

Podedes consultar as instrucións neste enlace.

directora.

PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR.

Pódese consultar neste enlace.

CIRCULAR INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR.

Poño á vosa disposición unha circular informativa sobre o servizo de comedor escolar do centro. Podedes consultala neste enlace.

ACORDO COMEDORES ESCOLARES.

Novo acordo do Consello da Xunta de Galicia en materia de comedores escolares, polo que o noso centro pode aceptar a colaboración de persoas voluntarias que reúnan a condición de seren familiares dos alumnos/as comensais e convivan no mesmo domicilio destes. Esta lista permanecerá aberta ao longo de todo o curso 2020-2021.

Pódese consultar neste enlace.

Apertura do prazo de admisión de colaboradores/as para o comedor escolar 2020/21.

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CPI PLURILINGÜE SANTA LUCÍA, COMO COLABORADORES/AS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2020/21.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2020/21, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 10 de setembro de 2020, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2020.

Durante o curso escolar 2020/21 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

Solicitude para presentarse como colaborador/a do servizo de comedor escolar.

Baremo para colaboradores/as do servizo de comedor escolar.

Solicitude de utilización do servizo de comedor escolar para o curso 2020/2021.

Poñemos á vosa disposición o formulario de SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR para o curso 2020/21.

Rogamos leades as instrucións que se inclúen no arquivo anterior. A documentación requirida debe ser entregada na secretaría do centro.

AXUDAS ECONÓMICAS COMEDOR ESCOLAR. CORONAVIRUS: COVID-19

Dirixidas a familias que teñen fillos/as que empregan o servizo de comedor de xeito gratuíto ou pagando 1€ por día.

Presentación de solicitudes:

-    Opción 1: Obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal/, buscando o procedemento ED601B.

-    Opción 2: Para as familias que acrediten dificultades para formalizar a solicitude por medios electrónicos: enviar ao correo electrónico do centro cpi.santa.lucia@edu.xunta.es a seguinte información:

1.   Fotografía do DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado (titor/a)

2.   Nome e apelidos do titor; nome, apelidos e curso dos fillos/fillas

3.   Fotografía do comprobante do número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda.

Prazo do 3 de marzo ao 6 de abril, ámbolos dous incluídos.

Moi importante: Ler o Documento explicativo.

Apertura do prazo de admisión de colaboradores/as para o comedor escolar 2019/20.

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CPI PLURILINGÜE SANTA LUCÍA, COMO COLABORADORES/AS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2019/20.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2019/20, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2019, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 20 de decembro de 2019.

Durante o curso escolar 2019/20 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.

Solicitude para presentarse como colaborador/a do servizo de comedor escolar.

Baremo para colaboradores/as do servizo de comedor escolar.