Disque TV 7º emisión

A pesar da neve, Disque TV segue coa súa emisión dos mércores.

Esta semana temos o placer de recibir a visita de Pablo Bernárdez o Coordinador de Actividades Extraescolares e Complementarias do CPI Santa Lucía.

SUSPENSIÓN DE PARTE DO SERVIZO DE TRANSPORTE ESCOLAR por alerta AMARELA E LARANXA por nevadas os días 22 e 23 de marzo en Galicia

Queda suspendida unha parte do servizo de transporte escolar para o CPI Santa Lucía, para a recollida do alumnado no centro o mércores 22 de marzo ás 16.00h e nas paradas o xoves 23 de marzo ás 09.00h, ao estar decretada unha alerta LARANXA, entre as 12:00 horas do día 22 e as 12:00 horas do día 23 de marzo, por acumulación de neve de ata 5 cm de espesor, que afectará as zonas de predición meteorolóxica do Interior de Pontevedra (entre outras).

IMPORTANTE: NON SE SUSPENDEN AS CLASES.

Pódese consultar máis información na páxina web da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, http://www.edu.xunta.gal/portal/

MATRIARCAS- 1º E.P.

Disque TV 6º emisión

Nesta semana visitanos en Hoxe Falamos con María Fernández a oriendadora do centro. Esa persoa que se ocupa das dificultades de profes, familias e alumnos.

Servizos mínimos - Folga xeral 9 marzo 2017

SERVIZOS MÍNIMOS

FOLGA XERAL DO 9 DE MARZO DE 2017

As organizacións Federación de Ensino CC OO (FE CC OO), Federación de Empregados e Empregadas dos Servizos Públicos (FeSP-UGT), STEs-i e CGT comunicaron a convocatoria dunha folga xeral no ámbito do ensino que afectará todas as actividades desempeñadas polos empregados públicos docentes e non docentes das administracións educativas, en todos os niveis educativos, incluíndo a Administración educativa do Estado, as administracións educativas das comunidades autónomas, a Administración local e as universidades. A convocatoria de folga tamén afectará o persoal docente e non docente do ensino privado sostido total ou parcialmente con fondos públicos, en todos os seus niveis educativos. A folga desenvolverase desde as 00.00 horas ás 24.00 horas do día 9 de marzo de 2017

En aplicación da ORDE do 1 de marzo de 2017, pola que se ditan normas que determinan os servizos mínimos durante a folga no ámbito do ensino convocada para o día 9 de marzo de 2017, os servizos mínimos no CPI Santa Lucía de Moraña estarán cubertos por:

- Directora: Silvia Padrón García.

- Subalterna: María del Carmela Mandayo Vázquez.

- Oficial 2º de cociña: Fernando Falcón Sineiro.

- Auxiliar coidador: Jacinto Zurrón Sastre.

A dirección

Fotos Carreira Solidaria 2016/17

Aquí temos a galería de imaxes da carreira solidaria a favor de Save the Children.

Grazas a todos os que o fixéchedes posible.

Proceso de admisión-matrícula para o curso 2017/18

Este proceso desenvólvese en 4 fases:

1ª Fase.- RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN. Curso 2017/2018.

Reserva de praza: (alumnado doutros centros).

Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue os seguinte centros:

a.  Escola de educación infantil de Amil

b.  Escola de educación infantil San Lourenzo de Moraña (Espedregueira)

c.  Escola de educación infantil de Lamas (Souto)

Tamén está dirixido ao alumnado que quere cambiar dun centro a outro ao que estea adscrito.

Prazo do 1 ao 15 de febreiro.

• Para máis información preme aquí.

Listaxe de solicitudes admitidas_(publicado 22/02/17)

2ª Fase.- SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO NOSO CENTRO. Curso 2017/2018.

Solicitude de admisión: (alumnado doutros centros ou que se incorpore ao sistema educativo por primeira vez)

Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un dos centros adscritos reflectidos na fase anterior.

Prazo do 1 ao 20 de marzo.

• Para máis información preme aquí.

3ª Fase.- RESERVA INTERNA. Curso 2017/2018.

Reserva interna: (alumnado do centro)

O alumnado de tódolos cursos de educación infantil e primaria ten a necesidade se cumprimentar unhas follas de reserva interna para coñecer as súas preferencias e servizos complementarios que vai utilizar de cara ao curso seguinte xa que ten unha praza garantida para o seguinte nivel ao que está cursando.  Estas follas repártense e explícanse por membros do equipo directivo e do departamento de orientación nos meses de maio e xuño.

Abrangue do 1 de maio ao 15 de xuño.

4ª Fase.- MATRÍCULA. Curso 2017/2018.

Matrícula. (Alumnado novo  e alumnado do centro da ESO)

Prazos para formalizar a matrícula:

a.  Educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño de 2017

b.  E.S.O.:

i.       Prazo ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2017

ii.   Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2017

cpi Santa Lucia Traballo sobre o día da Paz

Traballo dos alumnos sobre o día da Paz, 2017

Calendario da primeira parte das probas parciais de materias pendentes de cursos anteriores. Curso 2016_2017

Pódese consultar aquí.