Proceso de admisión-matrícula para o curso 2021/2022

Este proceso desenvólvese en 4 fases:

• 1ªFASE:

RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN. Curso 2021/2022.

Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito,  no noso caso abrangue os seguinte centros:

a. Escola de educación infantil de Amil

b. Escola de educación infantil San Lourenzo de Moraña (Espedregueira)

c. Escola de educación infantil de Lamas (Souto)

Prazo do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

Para máis información preme aquí.

REPARTO DE MÁSCARAS FACIAIS – ALUMNADO ESO.

Estimadas familias:

Con data do 13 de novembro foi publicada no DOG a "Orde que regula o acceso ás máscaras de protección que a Xunta pon á disposición do alumnado de Primaria, ESO e Bacharelato".

Seguindo a Orde anterior, cada alumno/a do noso centro que recibiu a principios de curso a axuda de material escolar da Xunta, recibirá tres máscaras faciais reutilizables, homologadas e certificadas ata 59 lavados. Podedes consultar o Certificado 12903 e o Certificado 19980 das máscaras adquiridas.

A partir do luns 11 de xaneiro repartiranse as máscaras correspondentes ao alumnado de ESO. As máscaras serán entregadas a un dos proxenitores, que poderán recollelas na Secretaría do centro en horario de 09.45h a 12.00h e de 13.30h a 14.00h.

Nos vindeiros días avisaremos das datas de recollida das máscaras destinadas ao alumnado de primaria.

Un saúdo,

Silvia Padrón

Directora.

Especial fin de ano do CPI Plurilingüe Santa Lucía

Escola de familias - Videoconferencia

Estimada comunidade educativa,

Hoxe ás 19 horas levaremos a cabo a videoconferencia sobre o manexo da aula virtual para familias, é dicir, educación a distancia ofrecida polo CFR de Pontevedra.

Enlace da videoconferencia (estará dispoñible a partir das 18:45 horas):

VIDEOCHAMADA

*Lembrade: clicar "únanse desde el navegador",  poñer o voso nome e o enderezo electrónico (nonresponder@edu.xunta.gal) e premer "unirse a la reunión".

Un saúdo.

Equipo TICs.

Mascota escolar

Estimada comunidade educativa,

Xa temos mascota de centro.

A creadora da mascota é Dafne Piñeiro Ballesteros, que ó saír seleccionada recibiu a súa recompensa.

Mascota escolar

Estimadas familias,

Este ano o centro organizou un concurso de mascotas, e éstas son as finalistas.

O venres comunicaremos o gañador ou gañadora.

mascota

DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Estimadas familias,

Hoxe celebramos o Día Internacional contra a violencia de xénero, e dende o centro quixemos aportar o noso gran de area na loita contra esta lacra social.

Escola de familias - Educación a distancia

Estimadas familias,

O vindeiro venres 4 de decembro do 2020, levarase a cabo a formación ofrecida polo CFR Pontevedra a través do CPI Santa Lucía, dirixida ás familias.

Todos aqueles e aquelas que queirades participar, teredes na páxina web do centro, 30 minutos antes da formación, o enlace da mesma.

Unha vez que cliquedes, tedes que escribir o voso nome (Juan) e no enderezo electrónico (nonresponder@edu.xunta.gal).

Animádevos a participar.

Un saúdo.

Equipo Tics.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE PRIMARIA E SECUNDARIA.

Estimadas familias:

Informámosvos de que con data 13 de novembro foi publicada no DOG a "Orde que regula o acceso ás máscaras de protección que a Xunta pon á disposición do alumnado de Primaria, ESO e Bacharelato".

O alumnado do noso centro que recibiu a principios de curso a axuda de material escolar da Xunta, recibirá as máscaras de xeito directo, polo que non terá que formalizar ningunha solicitude.

Tamén poderá beneficiarse do subministro de máscaras o resto do alumnado se reúne algún dos seguintes requisitos:

- ter renda per capita igual ou inferior a 6.000 euros;

- estar matriculado en Educación especial;

- estar suxeito a garda ou tutela da Xunta de Galicia;

- ter unha discapacidade igual ou superior ao 65%.

Nestes casos, a familia do alumno/a debe tramitar a correspondente solicitude, presentando no centro os Anexos cubertos, en horario de 09.45h a 12.00h e de 13.30h a 14.00h. O prazo de presentación permanecerá aberto desde o luns día 16 ata o venres 27 de novembro.

Manterémosvos informados/as sobre o procedemento de reparto de máscaras.

Un saúdo,

Silvia Padrón