Disque TV - HFC Alberto Núñez Feijóo

Chegou o día, en exclusiva para o noso canle, dende o Parlamento de Galicia para todos vós.  Hoxe Falamos Con... ALBERTO NÚÑEZ FEIJÓO, Presidente da Xunta de Galicia.

Tivemos a sorte de que o presidente nos concedera uns 45 minutos do seu tempo. A entrevista é a máis longa que fixemos e decidimos facer dúas versións. Unha completa con todo o que lle preguntamos e co que respostou e outra moito máis resumida.

Esperamos que vos guste.

Nós temos que dar as grazas ao Presidente da Xunta e a Marta Varela pola súa amabilidade e sobre todo por todas as facilidades que puxeron para que puidéramos facer este proxecto realidade.

SOLICITUDE DE UTILIZACIÓN DO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR PARA O ANO 2017/2018

O vindeiro venres 23 de xuño entregarase o impreso de solicitude de utilización do servizo de comedor escolar para o curso 2017/2018 ao alumnado de 4º a 6º de infantil e de 1º a 5º de primaria do CPI Santa Lucía que actualmente emprega este servizo.

O alumnado que no curso 2017/2018 vaia cursar estudos de Educación secundaria obrigatoria, poderá cubrir a solicitude de utilización do servizo de comedor escolar que se inclúe no sobre de matrícula que se lle entregará xunto co boletín de cualificacións.

O alumnado que no curso actual non estea empregando este servizo e queira solicitalo para o vindeiro curso, pode pedir os impresos na conserxería do centro.

Circular de fin de curso 2016/2017 na ESO

MATRÍCULA. Curso 2017/2018

MATRÍCULA. Curso 2017/2018.  Para máis información preme aquí

Matrícula. (Alumnado novo  e alumnado do centro da ESO)

Prazos para formalizar a matrícula:

a.  Educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño de 2017

b.  E.S.O.:

i.       Prazo ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2017

ii.   Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2017

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017-18

ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario  de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material  escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación  secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con  fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

A presente orde integra as diversas modalidades de gratuidade solidaria dos libros de texto dos niveis obrigatorios de ensino: participación no fondo solidario de libros de texto en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria, e en 1º, 2º, 3º e 4º de educación secundaria obrigatoria; axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de educación primaria  e  en  educación  especial;  e  axudas  para  adquirir  material  escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria de educación especial.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia (22/05/2017) e rematará o día 23 de xuño de 2017 (este incluído).

Calendario das probas finais correspondentes a materias pendentes de cursos anteriores. Curso 2016_2017

Pódese consultar aquí.

Proceso de admisión-matrícula para o curso 2017/18

Este proceso desenvólvese en 4 fases:

1ª Fase.- RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN. Curso 2017/2018.

Reserva de praza: (alumnado doutros centros).

Este suposto é para o alumnado pertencente a un centro adscrito, no noso caso abrangue os seguinte centros:

a.  Escola de educación infantil de Amil

b. Escola de educación infantil San Lourenzo de Moraña (Espedregueira)

c.  Escola de educación infantil de Lamas (Souto)

Tamén está dirixido ao alumnado que quere cambiar dun centro a outro ao que estea adscrito.

Prazo do 1 ao 15 de febreiro.

• Para máis información preme aquí.

2ª Fase.- SOLICITUDE DE ADMISIÓN NO NOSO CENTRO. Curso 2017/2018.

Solicitude de admisión: (alumnado doutros centros ou que se incorpore ao sistema educativo por primeira vez)

Este suposto é para o alumnado que solicita praza no noso centro e non pertence a un dos centros adscritos reflectidos na fase anterior.

Prazo do 1 ao 20 de marzo.

• Para máis información preme aquí.

3ª Fase.- RESERVA INTERNA. Curso 2017/2018.

Reserva interna: (alumnado do centro)

O alumnado de tódolos cursos de educación infantil e primaria ten a necesidade de cumprimentar unhas follas de reserva interna para coñecer as súas preferencias e os servizos complementarios que vai utilizar de cara ao curso seguinte xa que ten unha praza garantida para o seguinte nivel ao que está cursando.  Os titores/as de cada grupo de alumnos/as serán os encargados de repartir e explicar estes formularios no  mes de maio.

Abrangue do 20 de maio ao 30 de maio.

4ª Fase.- MATRÍCULA. Curso 2017/2018.  Para máis información preme aquí

Matrícula. (Alumnado novo  e alumnado do centro da ESO)

Prazos para formalizar a matrícula:

a.  Educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño de 2017

b.  E.S.O.:

i.       Prazo ordinario: do 25 de xuño ao 10 de xullo de 2017

ii.   Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2017

Exclusiva!!!!

Disque TV- 20º emisión

Miña naiciña, xa chegamos a vixésima emisión. Quen no lo diría en setembro.

Pois para celebralo ofrecémosvos viaxar con Moraña No Mundo. Veredes que os morañeses están por todos os lados.
Esperamos que sexa do voso agrado.