Aviso familias alumnado 6º primaria usuario comedor escolar.

Informámosvos de que no presente curso o número de alumnos/as de infantil e primaria usuarios/as de comedor escolar supera o número de prazas dispoñibles na primeira quenda. É por ese motivo que, segundo o Protocolo de comedor aprobado na reunión de Consello escolar celebrado o día 23 de setembro de 2019, a partir do 25 de setembro de 2019 o alumnado de 6º de primaria empregará o servizo de comedor na segunda quenda, de 15.15h a 16.00h.

Tal e como recolle o Protocolo de comedor arriba mencionado:

As familias que, por motivos de conciliación, necesiten que o seu fillo/a de 6º de primaria empregue o servizo de comedor na primeira quenda, deberá solicitalo por escrito ante a Dirección do centro, xustificando documentalmente algún dos seguintes motivos:

1.      Que o seu fillo/a presenta unha discapacidade igual ou superior ao 33%.

2.      Que o seu fillo/a está matriculado nunha ensinanza regulada oficial fóra do horario escolar, e precisa saír do centro coa suficiente antelación (Ensinanzas de música e/ou danza, Escolas oficiais de idiomas...)

3.      Alumnado que reciba rehabilitación médica ou logopédica, e precisa saír do centro coa suficiente antelación.

Por ese motivo, a partir do 25 de setembro de 2019 o seu fillo/a empregará a segunda quenda de comedor, salvo que vostede como pai/nai ou titor/a solicite por escrito que empregue a primeira quenda por darse algunha das circunstancias arriba mencionadas.

Un saúdo.

A dirección.