AVALIACIÓN FINAL DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA CURSO 2018/19.

O CPI Plurilingüe Santa Lucía foi seleccionado para formar parte da mostra de centros participantes na Avaliación final de educación secundaria obrigatoria da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso escolar 2018/19.
Esta avaliación aplicarase os vindeiros 28 e 29 de maio ao alumnado matriculado actualmente en cuarto curso de educación secundaria obrigatoria no noso centro.
Estas probas valorarán o grao de adquisición da competencia matemática, da competencia lingüística e da competencia social e cívica, tendo como referencia principal as materias xerais do bloque de materias troncais cursadas en cuarto curso de educación secundaria obrigatoria, se ben teñen carácter estritamente informativo e orientador. É dicir, que os resultados obtidos non computan en ningún caso para as cualificacións do alumnado nin teñen efecto no expediente.

Máis información neste enlace.