AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

DATAS PARA  A RECOLLIDA DE VALES

• VALES   PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO  (1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA E 2º E 4º DA ESO)
  • VALES PARA A COMPRA DE MATERIAL    ESCOLAR  (EDUCACIÓN PRIMARIA E ED. SECUNDARIA)

DATAS DE RECOLLIDA

Por motivos de organización asignamos as seguintes datas de recollida, en función do 1º apelido do alumno/a,  dos vales de axuda para libros e para material escolar. As persoas que non poidan vir o día asignado poderano facer nos seguintes días.

Letra de comezo do 1º apelido do alumno/a                                           Data recollida

·     Da letra A á E------------------------- venres, 8 de xullo de 2016

·     Da letra F á J------------------------- luns, 11 de xullo de 2016

·     Da letra K á P------------------------- martes, 12 de xullo de 2016

·     Da letra Q á Z------------------------- mércores, 13 de xullo de 2016

Os alumnos/as da ESO con materias pendentes  recollerán os vales en setembro.

HORARIO: DE 10:00 horas -13.30 horas

Recoller os pais ou titor/a legal ou persoa autorizada.

A persoa autorizada debera presentar o formulario de autorización, fotocopia DNI do pai/nai/titor/a legal e DNI orixinal  do autorizado/a.

O formulario de autorización pode recollerse no centro ou descargarse na páxina web.

Descarga formulario de autorización