PINGAS DE ORIENTACIÓN: un blogue de axuda ao alumnado

Premendo na imaxe accederedes ao blogue deseñado co fin de axudar ao alumnado no deseño do seu proxecto persoal, académico e profesional

Pingas de Orientación

Fondo solidario para libros de texto e axudas para material

Información sobre o fondo solidario de libros de texto e axudas para material.

Pica na imaxe para ter máis información:

Fondo solidario

BENESTAR EMOCIONAL DA COMUNIDADE EDUCATIVA

Xuntamos. desta volta, un documento con reflexións, actuacións posibles e enlaces para realizar o acompañamento no coidado do benestar emocional na comunidade educativa, remitido dende os Equipos de Orientación Específicos da Comunidade.

Pica na imaxe para acceder ao documento:

Benestar emocional

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE A ESO

POR FAVOR, BOTÁDELLE UNHA OLLADA Á SEGUINTE PRESENTACIÓN QUE VOS DARÁ INFORMACIÓN SOBRE A NOVA ETAPA NO PECALAMA:

A ESO

SE QUEREDES VER A PRESENTACIÓN EN GRANDE PICADE NA SEGUINTE IMAXE:

Enlace a Genially

Guía de axuda e conto para adaptarse mellor a esta etapa

Estimadas familias, comparto con vós algún novo recurso para axudar aos máis pequenos nesta (nova) etapa complexa.

Neles, podedes atopar unha guía de axuda, da psicóloga Irene Bautista, e un conto de Carmen Esteban, coa que as familias poden enfrontarse á nova situación, respectando as reglas dun xeito fermoso e respectuoso coa idade dos nenos e nenas.

Niños a la calleEl oso goloso

RECURSOS PARA O LECER NO FOGAR

Guía de moito interese para disfrutar de actividades de lecer no fogar.

Nela, atoparedes enlaces para facer recetas en familia, practicar deporte xuntos, e libros, películas, series, visitas virtuais a museos ou zonas de interese cultural, música e xogos, … en definitiva, un sinfín de actividades que farán os días máis interesantes!.

El ocio sigue en casa

CONTO DA ORGANIZACIÓN MUNDIAL DA SAÚDE PARA COMPRENDER O MOMENTO ACTUAL

Nesta ocasión, queremos favervos chegar un conto para o noso alumnado de idades comprendidas entre 6 e 11 anos, que ten como obxectivo a lectura compartida cun adulto e a posterior reflexión sobre o que está a acontecer. O libro consegue responder ás dúbidas dos nenos e as nenas ante un cambio tan importante nas súas vidas.

O proxecto foi realizado polo Grupo de Referencia do Comité Permanente entre Organismos sobre Saúde Mental e Apoio Psicosocial en Situacións de Emerxencia (GR IASC SMAPS), coa participación da Organización Mundial da Saúde, Unicef , Acnur, Cruz Vermella Internacional e Save the Children.

My hero

RECOMENDACIÓNS DO COLEXIO DE PSICOLOXÍA DE GALICIA

Compartimos, a través do Departamento de Orientación os seguintes materiais, que nos chegan dende o Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, co fin de contar cunhas recomendacións para a comunidade educativa (alumnado, familias e profesorado) para estas semanas tan excepcionais.

Orientacións Colexio PsicoloxíaAxenda Adolescentes