Club de lectura

Saída á Illa de San Simón e a Cangas do alumnado do Club de lectura

O xoves 23 de maio o alumnado do Club de lectura realizou unha saída á Illa de San Simón e a Cangas.

Picade nalgunha das imaxes para ver as fotos do día

Panorámica dende a Illa co alumnado atendendo ás explicacións da guía

BIBLIOTECA CLUB DE LECTURA

Saída ao Pazo de Meirás e a Sargadelos

O mércores 31 de maio, o alumnado pertencente ao Club de Lectura, realizou unha saída ao Pazo de Meirás e á fábrica de Sargadelos.

(Premendo na seguinte imaxe, accédese ás fotos da saída)

Alumnado asistente á saída no Pazo de Meirás

BIBLIOTECA CLUB DE LECTURA

CLUB DE LECTURA

ROMALIA                                                Comeza unha nova andaina do CLUB DE LECTURA no CPI PECALAMA                                              dirixido  pola  profesora   Rosa Carballal Bascoy.

LUGAR E HORA: as reunións do club terán lugar na biblioteca no recreo do                                                              comedor ás 14.30, as datas iranse determinando segundo acorden os membros do club.

PRÓXIMOS ENCONTROS:

1º ESO: 21 de outubro. LECTURA: El asesinato del profesor de matemáticas, Jordi Sierra i Fabra

3º ESO: 28 de outubro. LECTURA: Por trece razones, Jay Asher

2º ESO: 4 de novembro. LECTURA: Caperucita en Manhatan, Carmen Martín Gaite

PRÓXIMOS ENCONTROS

1º ESO. 30 DE MARZO                         2º ESO: 9 DE  MARZO                 4º ESO: 23 DE MARZO

Na última semana de xaneiro tivo lugar unha actividade de animación á lectura cos alumnos de Infantil e Primaria. Os alumnos maiores (4º,5º,6º) léronlle contos aos máis pequenos. Todos os rapaces gozaron moito con esta actividade e esperamos repetila ao longo do curso.