Saltar navegación.
  • warning: mysql_query(): No such file or directory in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 1609.
  • warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 1609.
  • warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /srv/www/drupal6/includes/common.inc(1773) : eval()'d code on line 1610.

C.P.I. Fonte Díaz

TABOLEIRO DE NOVAS

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS ESO 19-20

Listaxe definitiva da adxudicación dos libros de Secundaria para o curso 19/20. Os libros serán repartidos ao alumnado o luns 16 de setembro, nas clases.

Aviso importante sobre o horario dos meses de xuño e setembro

Informamos que durante o presente curso 2019-2020, non se realizará a xornada reducida dos meses de setembro e xuño.

En consecuencia:

• O alumnado de Educación Infantil e Primaria terá, a partir do día 11 de setembro, clases de mañá e tarde, co horario do comedor habitual de 13:25 a 14:25.

• O alumnado de Ed. Secundaria terá, desde o día 16 de setembro, a tarde do xoves, con horario de comedor de 15:15 a 16:05.

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO DE LIBROS DA ESO. CURSO 19 - 20

Publicada a adxudicación provisional do Fondo Libros da ESO.

A listaxe definitiva non se publicará ata o día 13 de setembro, unha vez rematados os exames da convocatoria extraordinaria e rexistrada a matrícula do alumno/a.

Para calquera dúbida ou consulta poden chamar ao colexio ou consultalo na páxina web www.edu.xunta.es/fondolibros/

A entrega de libros que lle corresponden a cada alumno/a será a partir do día 16 de setembro, data na que comenzará o curso 19/20.

Tamén poden recoller na secretaría do colexio os cheques de material adxudicados.

LISTAXE PROVISIONAL ESO