Francés

Programa Piale

O profesorado do noso centro participa activamente en itinerarios formativos. A nosa compañeira e profesora de Francés Lourdes Piñón tivo ocasión de afondar na didáctica do ensino a través do Programa Piale da Xunta de Galiza, cuxo obxectivo é un acercamento cos centros de ensino de l´Académie d´Amiens e organizar posibles intercambios co alumnado. Bota unha ollada á experiencia en Amiens-Francia de Lourdes.

CONTES D´AFRIQUE 2019

O día 29 de novembro os alumnos de 3º e 4º de E.S.O. disfrutaron da visita do camerunés Samuel Mountoumnjou, contacontos e mediador intercultural. Achegounos á cultura e aos costumes do continente africano a través de contos, lendas , fábulas e anécdotas. Cantamos , bailamos e fíxonos reflexionar sobre valores tan fundamentais e esquecidos na nosa sociedade occidental como a solidariedade, a convivencia, a tolerancia e a honestidade.

Alimentate ben, 3º ESO Français.

A clase de 3º de E.S.O. fixemos postres con froitas. Aproveitamos a clase de francés para aprender máis sobre a gastronomía francesa. Elaboramos postres saudables co fin de comer froita dun xeito divertido e lúdico. Invitamos aos profesores e a algúns alumnos do colexio. Pasámolo moi ben. Agradecemos a colaboración das familias, do persoal de cociña, do equipo directivo e de toda a xente que fixo posible este día tan bonito para nós.

Viaxe a París 2012

Os rapaces e rapazas de 3º e 4º da ESO, acompañados polas profesoras Lourdes e Celia, fixemos unha viaxe a París do 25 ao 30 de marzo. Aquí tendes unha pequena mostra da nosa experiencia vital.

Pour voir  toutes les photos de ce voyage cliquez ici

Voyage à Paris

Descubre París. Visita Virtual

Le Fabuleux voyage à Paris

Du 8 au 13 Mars, des élèves de Touro, d'Alfoz et de Mondoñedo ont eu la chance de vivre 6 jours de folie dans la capitale française : Paris.

Pour voir toutes les photos de ce voyage cliquez ici

Journée gastronomique Française

Concours gastronomique Français

Les élèves de 3º et 4º E.S.O. ont participé à un concours de cuisine Française le lundi 17 Décembre 2007. Voyez les photos !!!

Les élèves de Touro

Voir les photos dans la galerie ( lien ici)

Excursión a París.

Fotos e comentarios dos alumn@s (pica aquí)