ELABORANDO XABÓN NA ESCOLA DE NAIS E PAIS

Esta semana na Escola de Nais e Pais Barallando Xunta@s, xuntámonos familias e profesoado para aprender a elaborar xabón coa axuda de Lola, a profe de tecnoloxía.

Primeiro falounos do programa do Plan Proxecta Fitofaladoiro, no que participa o alumnado do centro, e que ten por obxectivo que coñezan e recoñezan as plantas mais habituais da súa contorna, os nomes que se lles dan a nivel popular, e os seus usos. Desta forma ponse en valor o saber popular, xa que nenos e nenas irán recollendo información a través de entrevistas a familiares ou veciños.

A elaboración de xabón está moi relacionado con esta transmisión popular do saber das propiedades das plantas, de ahí o motivo desta proposta para a escola de nais e pais

Deseguido explicounos o proceso e as normas que deberiamos seguir para a elabaroción do xabón.

Unha vez coñecidos os pasos da receita e xa na aula de tecnoloxía, Lola explicounos como se fai hidrolato nunha alquitara, e as propiedades medicinais e aromáticas e que lle vai a aportar ao xabón.

As nenas e nenos asistentes encargáronse de facer o hidrolato, neste caso de romero, mentres pais e nais comezaban mans a obra a aplicarse coa receita do xabón.

E velaí o resultado!

Entre todas e todos elaboramos estes xabóns de lavanda, nunha xornada de convivencia e aprendizaxe inesquecible!

Graciñas a todas e a todos por asistir!

Vémonos na próxima xuntanza!