NÉLIDA ZAITEGI NA ESCOLA DE NAIS E PAIS BARALLANDO XUNT@S

O vindeiro martes 21 de marzo ás 17.30 horas teremos o privilexio de ter con nós en Barallando xunt@s, a Nélida Zaitegi, recoñecida mestra e pedagoga promotora da convivencia positiva nos centros, a coeducación e a igualdade.

A súa extensa traxectoria profesional (docencia, formación docente, dirección de centros, inspectora, Presidenta do Consello Escolar de Euscadi, autora de numeros libros sobre convivencia e avaliación, vicepresidenta da asociación CONVIVES...) a converte nun referente estatal sobre Convivencia e Educación, e ainda que actualmente está xubilada, segue a compartir con familias e docentes a inquedanza pola construcción de comunidades educativas fortes, dispostas a afrontar os retos da sociedade actual.

Falará con nós sobre a ética dos coidados e a creacion de redes de axuda familiar.

Non volo podedes perder! Vémonos!

Descarga aquí a imaxe se non podes vela correctamente

Máis info sobre Nélida Zaitegi:

Vídeo "Educación para a convivencia e a resolución de conflitos". BBVA Aprendemos juntos

Traxectoria profesional e obras