ORIENTACIÓN VOCACIONAL 4º DA ESO

QUE BACHARELATO ESCOLLO?

Hoxe abordamos co alumando de 4º da ESO os aspectos a ter en conta á hora de escoller unha das catro modalidades posibles de BAC.

Nesta guía de BAC atoparedes familias e alumnado as claves básicas necesarias para non perdervos á hora de tomar unha decisión.

E lembrade, a escolla que fagades agora é importante, pero non é irreversible!! O sistema educativo ofrece diferentes vías e opcións para chegar á vosa meta.

E se todavía tedes dúbidas lembrade que podes pasar por Orientación os luns e os mércores no recreo, ou concertar unha cita previa se queredes vir coas vosas familias.

Do 1 ao 20 de marzo, o alumando que desexe continuar estudos no BAC deberá realizar a reserva de praza. E cando formalicedes a matrícula en xuño, será o momento de realizar a escolla de modalidade e materias.

Iremos informándovos dende o centro.

E se precisades seguir explorando un pouco mais os vosos intereses e aficións, aqui vos queda un enlace a unha páxina interactiva con 6 test de orientación vocacional para realizar dende a casa