COMEZO DO CURSO 2021-2022

COMEZO DO CURSO 2021 - 2022
  DATAS DE COMEZO DAS CLASES

Día 9 de setembro: Comezo das clases para todo o alumnado de Educación Infantil e Primaria.

- Día 15 de setembro: comezo das clases para alumnado de Educación Secundaria.

TODO O ALUMNADO DE E. PRIMARIA e SECUNDARIA  DEBERÁ ACUDIR  AO CENTRO CON MÁSCARA.

ADEMAIS DEBERÁ TRAER OUTRA MÁSCARA DE REPOSTO NUNHA BOLSA OU ESTOXO.

O horario deses días (mes de setembro)  será o habitual de 10.10h a 16.10h o alumnado que usa comedor escolar e ás 15.10h para alumnado que come na casa  (agás 4º de E. Infantil que estará co período de adaptación) tendo en conta as seguintes consideracións especiais relativas á organización deste curso escolar no que:

• Nas entradas o alumnado non formará filas para entrar senón que, segundo vaia chegando ao centro, entrará directamente nas clases previa desinfección de mans e calzado como no curso anterior.

• A entrada farase igual que no curso anterior, por tres portas diferentes:        -  E. Infantil pola cancela pequena

- E. Primaria pola entrada principal

- E. Secundaria polo patio de atrás