A nosa homenaxe pola PAZ!

O pasado luns 30 de xaneiro, todo o CPI Cova Terreña uniuse para celebrar no patio norte un evento memorábel. O alumnado de Infantil, Primaria e Secundaria celebrou un recital poético con poemas escritos en varias linguas de Celso Emilio Ferreiro, Antonio Machado, César Vallejo, Miguel Hernández, Carmen Conde ou Rafael Alberti, ademais doutras composicións das alumnas:  Nagore Álvarez, Lucía Blach, Loren Outerelo, Valentina Cabral e Marta López.

Intercalados cos poemas, o alumnado de Primaria, dirixidos pola mestra Ana Rodríguez, interpretou diversos temas musicais. Tempo despois, era o Coro de Secundaria, dirixido polo profesor David Piñeiro, quen nos emocionaba con temas tan coñecidos coma Let it be ou Color esperanza.

A través dos versos e da música quixemos denunciar as inxustizas que moitos seres humanos cometen contra outros seres humanos:

Libremente

con esperanza