Xaneiro 2023

Lectura e familias

O Programa Lectura e Familias, concedido este curso ao centro, ten como un dos seus obxectivos fomentar a lectura entre as familias e a rapazada, así como fornecer das ferramentas axeitadas para tal fin.

Unha das súas actividades é a formación das familias en diferentes campos relacionados coa lectura. Así, o xoves 2 de febreiro, comezamos o ciclo de talleres con Como seleccionar lecturas axeitadas, en horario de 16h30 a 18h30. O seguinte taller, a celebrar o 2 marzo, será Como narrar un conto. Se estás interesada/o en participar, comunícao ao centro para poder organizar axeitadamente a actividade.

Así mesmo, para incorporar as familias ao proceso en ensino - aprendizaxe tamén faremos xornadas de contacontos nas que as e os protagonistas serán as familias.

Seguiremos informando das novidades do programa!

O nadal na biblioteca

O espíritu natalicio espallouse pola biblioteca e trouxo canda si unha mostra de libros relacionados.

As grilandas e bólas de cores encheron, coma sempre, o espazo Risa

Día Internacional das Persoas con Discapacidade

O 3 de decembro celebrouse o Día Internacional das Persoas con Discapacidade. Para darlle visibilidade a este colectivo e contribuír á súa integración plena, dende a Biblioteca organizouse unha exposición con lecturas nas que os protagonistas son persoas con distintas discapacidades.

O Recuncho de Lentiña

A Biblioteca da escola espalla os seus dominios ata a sala do profesorado. Alí habilitouse un recuncho onde colocar novidades, libros temáticos ou relacionados coas conmemoracións, que poden ser levados en préstamos polos docentes.

Co gallo do 25N, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres, fíxose unha escolma de lecturas relacionadas.