Xuño 2022

Última reunión do curso do club de lectura de 2º da ESO

O pasado luns 20 de xuño o club de lectura de 2º da ESO xuntouse para o seu derradeiro encontro deste curso e falarmos do libro Percy Jackson, el ladrón del rayo de Rick Riordan.

Esta historia, que se alimenta da mitoloxía clásica,  enfeitada con grandes doses de comicidade flúe de xeito ameno para nos narrar a vida dun rapaz disléxico que non se sente encaixar en ningures. No seu percurso cara ao autocoñecemento vai encontrando amigos, sumando experiencias e aceptándose.

Mais a historia non estivo exenta de controversia, pois a lectura da obra suscitou tanto apaixonados/as dese mundo máxico como detratores/as das obras de carácter fantástico. Unha boa oportunidade, abofé, para debater sobre as tipoloxías literarias e os gostos persoais de cadaquén.

Até o vindeiro ano!

Última reunión do curso do club de lectura de 2º da ESO

Até o vindeiro ano!

Última reunión do curso do club de lectura de 1º da ESO

O pasado luns 13 de xuño o club de lectura de 1º da ESO xuntouse para o seu derradeiro encontro deste curso e falarmos do libro Contos para nenos peculiares de Ranson Riggs.

Este compendio de dez contos estraños e marabillosos, que forman parte do universo de Miss Peregrine, descubriulle á rapazada historias habitadas por caníbales, princesas de lingua bífida, rapazas amigas de pantasmas, persoas que se converten en illas, etc. E, partindo destas historias tan peculiares, compartimos experiencias e pareceres e reflexionamos sobre os desexos, os anhelos, os soños e os temores.

Até o vindeiro curso!

Última reunión do curso do club de lectura de 1º da ESO

Até o vindeiro curso!

Obradoiro de Banda Deseñada con Xosé Tomás Díaz

Este mércores, día 1 de xuño, tivemos a gran sorte de contar no noso centro con Xosé Tomás Díaz (ilustrador, guionista, humorista gráfico...) para impartir un obradoiro de Banda Deseñada ao alumnado de 1º da ESO.

Xosé Tomás traballou con eles a etimoloxía dos diferentes vocábulos para nos referir a esta disciplina, a historia da Banda Deseñada, os principios e algunha das técnicas máis usadas, que logo puxeron en práctica.

Foi, pois, unha visita moi proveitosa coa que gozou a rapazada.

Obradoiro de Banda Deseñada con Xosé Tomás Díaz

Foi, pois, unha visita moi proveitosa coa que gozou a rapazada.