3ºA |
Os alumnos de 3º de primaria quixemos investigar como se alimenta unha planta. Para elo collemos dúas flores brancas e metémolas en auga con colorante e observamos o que foi pasando ao longo da semana. Deixamos aquí os resultados!
|
|||
O mércores 20 de xuño a nai dos nosos compañeiros Lena e Nuno veu ao cole a contar dous contos: Nadarín e Paco. Foi un momento máxico. |
|||
Nesta actividade imos aprender diversas características da obra do pintor alemán Paul Klee. Despois, cada neno e nena disporá de tres debuxos do autor sen cor algunha e serán eles os que, con diferentes materiais pintarán coa cor que máis lle guste. Por último, proxectaremos a obra de Klee e veremos as diferenzas e similitudes coas cores da verdadeira obra. Analizaremos entón o que a cor lle di a cada quen e trataremos a expresión de sentimentos e emocións a través das diferentes cores. |
|||
Nesta actividade imos aprender diversas características da obra do pintor alemán Paul Klee. Despois, cada neno e nena disporá de tres debuxos do autor sen cor algunha e serán eles os que, con diferentes materiais pintarán coa cor que máis lle guste. Por último, proxectaremos a obra de Klee e veremos as diferenzas e similitudes coas cores da verdadeira obra. Analizaremos entón o que a cor lle di a cada quen e trataremos a expresión de sentimentos e emocións a través das diferentes cores. |
|||
|
|||
Con esta actividade pretendemos que os nenos e as nenas se decaten, partindo do seu corpo, dos seus órganos internos e onde situalos. |
|||
Texto expositivo: A pintura rupestre. Despois de recabar información sobre a pintura rupestre e imitar as súas técnicas en diferentes traballos plásticos, os nenos e nenas de 3º estamos en disposición de poder elaborar un texto expositivo sobre o tema. Deste xeito, ofrecemos información clara e concisa e achegamos unha conclusión. |
|||
Aprendemos a dar instrucións. Imos redactar as instrucións para a fabricación dun marcapáxinas para cada un dos nenos e nenas da aula. |
|||
- 1
- 2
- 3
- 4
- seguinte ›
- última »