Na etapa de educación infantil atenderáse progresivamente ao desenvolvemento afectivo, ao movemento e aos hábitos de control corporal, ás manifestacións da comunicación e da linguaxe, ás pautas elementais de convivencia e relación social, así como ao descubrimento das características físicas e sociais do medio no que viven. Ademais facilitarase que nenas e nenos elaboren unha imaxe de si mesmos positiva e equilibrada e adquiran autonomía persoal.
Os contidos educativos da educación infantil organizaranse en áreas correspondentes a ámbitos propios da experiencia e do desenvolvemento infantil e abordaranse por medio de actividades globalizadas que teñan interese e significado para os nenos.
Ademais, no noso centro fomentarase unha primeira aproximación á lingua estranxeira, especialmente no último ano. Do memo xeito, fomentaráse tamén unha primeira aproximación á lectura e á escritura, así como experiencias de iniciación temperá en habilidades numéricas básicas, nas tecnoloxías da información e a comunicación e na expresión visual e musical.
Os métodos de traballo basearanse nas experiencias, as actividades e o xogo, e aplicaranse nun ambiente de afecto e confianza, para potenciar a súa autoestima e integración social.