PREMIOS CERTAME LITERARIO ALBERTO ROMASANTA Historias pipaca 07/06/2024 - 11:59
MENÚ MES DE XUÑO Páxina gedepevi 03/06/2024 - 10:43
MENÚ FRANCÉS Páxina gedepevi 22/05/2024 - 13:27
Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar curso 2024-25. Páxina bggon 21/05/2024 - 11:43

A obra de Van Gogh vista polo alumnado de Infantil C. Proxecto de solidariedade

Os alumnos e alumnas de Infantil C (aula de 5 anos) estiveron traballando durante o primeiro trimestre un proxecto sobre VAN GOGH, pero ademáis de coñecer moitas cousas sobre este artista e a súa obra, pensaron en ir máis aló e empregar todo o aprendido para axudar a quen máis o precisa.

Foi así como cada un dos nenos e nenas da aula, representou nun cadro distintas obras representativas de VAN GOGH, e cando xa estaban todos rematados, pensaron en facer unha exposición e posterior venta aberta a todo o centro.

O éxito da exposición foi tremendo e así conseguiron vender tódolos seus cadros. Cós cartos recaudados colaboraron coa asociación KIMOKAP-Galicia, unha asociación que pide a colaboración da xente con teas coas que confeccionan gorriños para os nenos e nenas que están pasando pola  terrible enfermidade do cancro.

O alumnado de Infantil C, solidarizado coa causa tan fermosa que apoian dende KIMOKAP, pensou en mercar distintas teas cós cartos recaudados a través da exposición de cadros, e así foi.

Este Nadal xa se fixo o envío das teas para dita asociación, xunto cun debuxo propio de cada un dos nenos de Infantil C, os cales van a acompañar a cada gorriño que se confeccione coas teas mercadas.

Grazas a todos os que participáchedes na compra dos cadros e parabéns a estes pequenos artistas e á súa profesora Rita pola súa implicación  neste proxecto.

Aquí vos deixamos unhas fotografías do traballo e dos seus autores: