|
|
|
|
|
Enviado por Anónimo o Ven, 26/12/2008 - 14:06
|
- A metodoloxía basearase na comunicación, na interacción e en priorizar os aspectos orais da lingua.
- Sempre que sexa posible, utilizarase a lingua estranxeira. Cando sexa necesario, recurrirase á lingua materna do alumnado.
- Fomentaranse proxectos/unidades que desenvolvan centros de interese do contorno próximo, das necesidades do alumnado e da expresión dos seus desexos, dando importancia á motivación, á implicación afectiva e ao contexto, así como á conexión cos campos de traballo doutras áreas dun xeito global.
- Os procedementos han de ser comunicativos e interactivos.
- Potenciarase o traballo cooperativo que favoreza a interacción. O papel do/a profesor/a será o de organizador/a e facilitador/a de tarefas.
- Elaboraranse actividades de reforzo e de ampliación para atender á diversidade do alumnado.
- Será indispensable a organización de traballos multidisciplinares.
- Non hai unha metodoloxía nova, senón unha combinación de prácticas didácticas empregadas tanto na aprendizaxe de linguas como na das áreas non lingüísticas.
|
|
|
|
|
|
|