Departamento de Matemáticas

Programación   Criterios avaliación, cualificación e recuperación de pendentes

Iolanda Raviña López

Josefa Vanessa Níguez Monzo

DEPARTAMENTO DE LINGUA CASTELÁ

Susana Sánchez Aríns

César Caramés Blanco

Saída Didáctica: A Coruña mitolóxica.

Os grupos de 1º ESO e de Cultura Clásica de 4º ESO viaxamos o 28 de maio á Coruña.

Previamente investigamos na clase a relación de Hércules coa cidade e a presenza do mítico rei Xerión na mesma.

O día aproveitámolo para, na Fundación Barrié, facer unha visita guiada á exposición Deuses e Heroes no Barroco Veneciano.

Despois de traballar todo o ano mitoloxía grega nas clases, puidemos ver pinturas auténticas e xogar a recoñecer os deuses,

as deusas e os mitos que aprendemos.

Coñecemos a praza de María Pita e paseamos a zona portuaria e dos Cantóns, atendendo a encontrar Xerións. De tarde,

fomos visitar a Torre de Hércules, subimos todos os seus chanzos até a terraza e puidemos contemplar a cidade e o mar

desde o alto.

Foi un día luminoso e divertido como podedes observar premendo aquí.

Ligazón: https://fundacionbarrie.org/exposicion-dioses-heroes

Álbum: Curso 23-24 -> Saída 1º ESO e Cultura Clásica

Visita do escritor Francisco Castro a 1° ESO

O pasado xoves 16 de maio, veunos visitar o escritor vigués Francisco Castro, autor do libro Xoán, Xoana, que lemos na 3ª avaliación en Lingua galega, e ao que lle puidemos facer preguntas sobre o libro. En palabras do autor, este libro trata sobre a intolerancia, neste caso, dunha persoa que nace neno pero que se sente nena. A intolerancia vén especialmente dos personaxes que el denomina “Os de atrás” porque lle fan a vida imposible a Xoán.

Durante os 50 minutos que estivemos con el na biblioteca do centro, falounos das razóns que o levan a escribir. Tamén soubemos que ademais de escribir, o que máis ilusión lle fai nestes momentos é a música. Ten un grupo musical e o título do seu primeiro disco é “Agora é tempo”.

Ao final da charla, tivo tempo para dedicarnos a cada persoa o libro de lectura e puidemos facer unha foto de grupo con el. A moitos e moitas de nós quedounos ganas de ler outros libros de Francisco Castro. Hai un en concreto que non ten mala pinta, o titulado Chamádeme Simbad que foi traducido a moitos idiomas e trata do alzheimer, un problema co que tivo que enfrontarse na súa familia.

Encontro de Badminton (programa XOGADE)

O día 23 de Abril, en xornada matinal, o alumnado de 3º e 4º da ESO participou nunha Xornada Deportiva de Badminton organizada pola Asociación de Deporte Escolar de A Estrada. Esta xornada enmárcase dentro do programa XOGADE de deporte escolar.

O alumnado do CPI participou nesta xornada con alumnado do IES García Barros, do IES nº 1, CPI Santa Lucía e do Colexio de Lourdes.

Álbum: Curso 23-24 -> Encontro Badminton ESO

Saída ao Cávado (4º ESO)

Álbum: Curso 23-24 -> Canguro matemático

Excursión 4º ESO

Por fin chegou! O destino soñado, a viaxe prometida, as/os compañeiras/os de toda a vida e moitas ganas de exprimir ao máximo a fin dunha etapa. Demasiadas emocións xuntas como para pegar ollo pero as olleiras merecían a pena. E tanto que o mereceron! O pasado 8 de abril aterrizamos en Palma de Mallorca e o bo tempo prometía aventuras irrepetibles: chapuzóns furtivos, mosquitos asasinos, bailes eufóricos, GPS mentireiros, fotos arriscadas e sonecas desubicadas. Ademáis das mil e unha anécdotas que vivimos, tamén visitamos lugares cheos de maxia: as covas do Drach, o castelo de Pera, a catedral de Palma, a praia do Muro, o pobo de Valldemosa, o porto de Sóller, o mirador de Alcudia... Logo de 5 días cheos de aventuras, o venres collemos rumbo á terriña coas maletas a medio cerrar, moitos agasallos por repartir e milleiros de historias que compartir.

Álbum: Curso 23-24 -> Excursión 4º ESO

Canguro matemático

O pasado xoves 21 de marzo celebrouse o Canguro Matemático, concurso matemático organizado pola Federación Española de Profesores de Matemáticas (FESPM) e dirixido a todo o alumnado de secundaria. Con el preténdese que a xornada dedicada ás probas sexa unha xornada entretida e lúdica e desta forma potenciar o gusto polas matemáticas facendo que o alumnado perda o medo a todo o relacionado con esta materia.

Varios alumnos e alumnas de todos os cursos de ESO do noso centro participaron nesta proba. Ademais de disfrutar da xornada e resolver unha serie de retos recibiron un pequeno agasallo e están á espera do diploma de participación e dos resultados. SORTE PARA TODOS E TODAS!

Álbum: Curso 23-24 -> Canguro matemático

Excursión a Manzaneda

O pasado mércores 21 de febreiro, o alumnado de 2°ESO e 3°ESO saíu de excursión a Manzaneda. Por diante tiñamos 3 días para gozar dunha paisaxe de montaña única e novidosa para a rapazada. Logo dunha breve parada en Castro Caldelas para visitar o seu maxestuoso castelo e repoñer forzas, chegamos ao noso destino. Xa asentados no albergue, comezamos a probar as múltiples instalacións da Estación de Esquí de Manzaneda: probamos a nosa puntería co arco no polideportivo, escalamos árbores no parque multiaventuras, nadamos entre centos de burbullas no spa, saímos de ruta polos sendeiros da contorna, e bailamos ao ritmo da música na discoteca. A sorpresa chegou da man da neve. Ao segundo día da nosa aventura, as temperaturas comezaron a baixar e experimentamos, por primeira vez en moitos casos, a sensación da camiñar coas folerpas de neve batendo de cheo na nosa cara. O brillo dos ollos delataba a emoción do noso alumnado, que aproveitou a situación para seguir practicando puntería nunha divertida pero competitiva loita de bolas de neve. A aventura chegou ao seu fin o venres 23 de febreiro cando, despois dunha mañá chea de actividades coa neve, voltamos para o noso centro cheos de anécdotas que contar, fotos que compartir e días que riscar do calendario ata a nosa próxima viaxe!

Álbum: Curso 23-24 -> Excursión a Manzaneda