Ed Primaria

Despedida Educación Física

Videos de despedida de Educación Física (Acrosport):

5ºA 5ºB

Visita ao Ecoparque

Escolas Viaxeiras

Link onde se pode ver como discurre a aventura dos alumnos de 6º de Primaria por Mallorca:

Visita do alumnado de Catoira para xogar os partidos do Deporte Escolar

O venres día 3 de febreiro visitounos o CPI de Catoira para realizar os encontros de baloncesto, balonman e fútbol incluidos no programa de deporte na escola. O resultado foi moi satisfactorio, xa que todos aprenderon e pasárono moi ben.

O alumnado participante era de 3º e 4º de Educación Primaria.

Se queredes ver algunha fotiño pulsade aquí.

PRÁCTICAS NO LABORATORIO

O alumnado de 5º e 6º de Educacion Primaria realiza prácticas relacionadas con contidos de Coñecemento do Medio.

Agradecen aos Departamentos de Física-Química e Tecnoloxía e ao alumnado de 3º de PDC da ESO a súa colaboración, xa que son eles os que imparte ditas práctcas no laboratorio. A experiencia resulta moi interesate e atractiva e reforza os contidos vistos na aula.

MOITAS GRAZAS. Se queredes ver algunhas fotiños pulsade aquí.Guay