Mes da Ciencia 2017. Saídas da Asociación ADEGA.

O pasado martes 14 de Novembro o alumnado de 2º e 4º ESO realizou dúas actividades organizadas pola Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galiza (ADEGA). O alumnado de 2º ESO, guiado pola profesora de Bioloxía e Xeoloxía do centro e Ramsés o monitor de ADEGA, despois de ver e traballar a exposición de especies invasoras no centro, realizou un percorrido por todo o paseo fluvial de Cuntis para localizar as especies invasoras que alí existen, desprazando en moitos casos ás especies autóctonas. Por outra banda, o alumnado de 4º ESO, acompañado da profesora de Física e Química do centro e Paco tamén monitor de ADEGA, achegouse á beira do río ao seu paso polo centro da vila, para levar a cabo a anual inspección de outono do río Gallo. O resultado desta foi que conserva o bo estado dos últimos catro anos que levamos facendo esta actividade.

Foi unha tarde moi entretida, na que o noso alumnado amosou un grande interese pola conservación do medio. Premendo nestas imaxes, ou visitando a nosa galería de fotos, poderes ver algúns dos momentos máis significativos da xornada.

4º ESO                                                                    2º ESO