Mes da Ciencia 2017. Exposición

O alumnado de 3° ESO visitou onte durante a clase de Bioloxía e Xeoloxía a exposición sobre especies invasoras ubicada no corredor principal do noso centro. Este alumnado traballou o contido da exposición coa axuda dunhas fichas que tiveron que cubrir e que foron elaboradas para tal efecto polo profesorado. Dita exposición foi cedida temporalmente pola asociación ecoloxista ADEGA e estará a disposición de quen visite o noso colexio até o vindeiro martes 14 de Novembro incluído. É moi recomendable adicar uns minutos do noso tempo a observar os seus paneis para descubrir a enorme cantidade de exemplares invasores tanto animais como vexetais que abundan na nosa paisaxe e que están desprazando ás especies autóctonas.

Coma sempre premede nestas imaxes ou visitade a nosa galería de fotos para botarlle un ollo á exposición.