Gatuxo.Teatro musical para Infantil en Pontevedra.

Na mañá de hoxe o alumnado de Educación Infantil do noso centro xunto cos compañeiros/as da Escola Unitaria de Arcos de Furcos fomos de viaxe a Pontevedra a desfrutar dunha representación de teatro musical titulada GATUXO; dende a perspectiva dunha pequecha chamada Gatuxa, a súa familia e o seu inseparable amigo de trapo Gatuxo percorremos todas as etapas do crecemento dos cativos e cativas, con ela aprendemos a comer sós/as, descubrimos o sorriso, comezamos a gatear e pronunciar os primeiros sons e palabras, os primeiros pasos... e todo isto sen parar de cantar e bailar.

Sacamos unhas poucas fotos para traballar na aula e para lembrar esta mañá tan divertida que coma sempre podedes ver premendo nestas imaxes ou visitando a nosa galería de fotos.