Día da Non Violencia e da Paz 2017

Un ano máis o alumnado de Educación Infantil e Primaria fixo un grande traballo para conmemorar o Día da Non Violencia e da Paz que se celebra todos os anos cada 30 de Xaneiro. Os alumnos e alumnas do segundo e terceiro ciclo de primaria compuxeron a palabra PAZ nun grande mural de pombiñas que aprenderon a facer co origami e os/as de primeiro ciclo de primaria e Educación Infantil decoraron un símbolo da Paz con diferentes técnicas plásticas. Ademáis destas e outras moitas actividades que se fixeron en cada aula tamén desfrutaron do visionado da película "Del revés" que lles serviu para seguir traballando en cada grupo-clase.

Velaquí podedes ver algunhas fotos do traballo elaborao nestes días en torno á temática da Paz e da Non Violencia.