Voando con números: Unha aventura aérea

O xoves 18 de xaneiro o noso alumnado de 4º ESO tivo a ocasión de achegarse ao Parque Tecnolóxico de Galicia, situado na cidade de Ourense, para traballar durante unhas horas na Aula Newton Galicia, unha iniciativa de divulgación científica que Tecnópole ofrece aos centros educativos de Secundaria de Galicia.

Alí participaron no módulo Voamos con números: unha aventura aérea, actividade na que os estudantes recibiron unha misión do “Centro Integrado de Atención a Emerxencias da Axencia Galega de Emerxencias” e a continuación entraron a colaborar na observación da situación e axudar na misión de rescate.

Formáronse equipos de traballo, que, a súa vez, se dividiron en tripulacións ou parellas de voo. Cada unha destas parellas (piloto/copiloto) planificaron e executaron o plan de voo tendo en consideración unha serie de condicións establecidas, turnándose para poder levar os mandos e disfrutar da actividade ao completo.

Coma sempre o interese e a implicación do alumnado foi excepcional, recibindo felicitacións polo bo comportamiento e atención do profesorado da Aula Newton.

Álbum: Curso 23-24 -> Voando cos números (Visita á aula Newton)

album | by Dr. Radut