Proceso de Admisión curso 21-22
Ábrese o proceso de admisión de alumnado para o curso 21- 22.
A solicitude pódese descargar na seguinte ligazón ou tamén está dispoñible na aplicación admisionalumnado e pode presentarse en Sede Electrónica.
Pódese presentar o formulario normalizado no centro educativo no seguinte horario:
-
De luns a venres: de 9:00h a 10.30h.
-
Os martes: de 16:00h a 18:00h.
As datas máis destacadas do proceso de admisión son as seguintes:
- Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo (prema nesta ligazón)
- Presentación da solicitude de admisión do novo alumnado no centro: do 1 de marzo ao 22 de marzo.
- Publicación da listaxe provisional de admitidos e non admitidos: antes do 25 de abril
- Reclamación á listaxe provisional: 5 días hábiles a partir da publicación da listaxe provisional.
- Publicación da listaxe definitiva de admitidos e non admitidos: antes do 15 de maio.
As datas para a formalización da matrícula son:
- Educación Infantil e Educación Primaria: do 20 ao 30 de xuño
- ESO: do 25 de xuño ao 10 de xullo
- Prazo extraordinario para ESO: do 1 ao 10 de setembro.
A normativa que rexe o proceso é a seguinte:
- Decreto 254/2012 do 13 de decembro polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as enisnazas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- Orde do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de segundo ciclo de infantil, de educación de primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006 do 3 de Maio, de educación.
Adxunto | Tamaño |
---|---|
anexo_ii_solicitude_de_admision_g.pdf | 583.04 KB |
Postos escolares vacantes.pdf | 18.11 KB |