APERTURA DE PRAZOS DO PERÍODO DE ADMISIÓN.

RESTABLÉCESE O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

Prazo de presentación de solicitudes: do 11 ao 18 de maio, ambos inclusive.

A solicitude pódese presentar de xeito telemático a través da seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Se opta por presentar a solicitude de xeito presencial débese solicitar cita previa chamando ao número de teléfono do centro: 8861512 22 en horario de 8:45h e 13:45h.

É necesario garantir as esixencias sanitarias polo que se recomenda que unha soa persoa acuda ao centro a presentar a documentación debidamente cuberta e asinada. Para descargar a solicitude de admisión prema aquí.

Novos prazos do procedemento de admisión:

- Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

- Publicación da listaxe provisional do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

- Prazo de reclamacións contra a listaxe provisional: 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

- Publicación da listaxe definitiva do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

- Prazo de matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

- Prazo de matrícula ordinaria na ESO: do 1 ao 10 xullo de 2020.

- Prazo extraordinario de matrícula na ESO: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

Pódese consultar a información completa na seguinte ligazón: Resolución do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020

IMPRESO DE SOLICITUDE.pdf1.13 MB

book | by Dr. Radut