3º E 4º DE PRIMARIA REPOBOANDO EN CUNTIS

O pasado venres 25 de maio o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria desprazouse ao polígono de A Ran para realizar unha plantación de cerdeiras e castiñeiros. Acompañados por un axente forestal e a cuadrilla de incendios da zona aproveitaron para poñer en práctica o aprendido durante este curso co seu proxecto Piteas: Os incendios Forestais.

A actividade resultou moi interesante e divertida xa que tamén tiveron a oportunidade de manexar a mangueira da motobomba e lembrar o material necesario para combater o lume.

O alumnado comprometeuse a coidar as súas árbores e o vindeiro curso continuar coa súa labor de repoboación.

Premede nestas imaxes para ver alguns dos momentos vividos durante a xornada....