O ALUMNADO DE INFANTIL VISITA AS AUGAS DE CUNTIS

O alumnado de Educación Infantil está a participar do Proxecto PITEAS no que foi seleccionado o noso centro cun proxecto titulado "Cuntis, Terra de Augas" e dentro deste proxecto unha das moitas actividades que estamos a desenvolver foi unha visita polo casco histórico de Cuntis para coñecer de perto a importancia da auga na vida de todos/as os/as cuntienses.

Aproveitando que o día 22 de marzo era o Día Mundial da Auga acordamos facer esta visita e como podedes ver, se visitades a nosa galería de fotos, sacamos moitas fotos para seguir a traballar nas aulas e complementar o noso proxecto.

Para a realización desta visita guiada contamos coa inestimable axuda de Manuel, o técnico de turismo do Concello de Cuntis, que en todo momento se amosou moi interesado en traballar canda nós, explicounos todas as cousas que temos en Cuntis relacionadas coa auga e participou activamente na xestión desta visita. Por todo o seu amable traballo e implicación para canda os/as nosos/as rapaces/as, moitas grazas Manuel.