O ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA COÑECE A LOITA OLÍMPICA

O Programa XOGADE- Deporte Escolar organizou unha xornada para o alumnado de 4º de primaria coa idea de fomentar o interese pola modalidade olímpica da Loita. O profesorado tivo que formarse no Centro de Tecnificación Deportiva en Pontevedra, elaborar unha unidade didáctica e levala a cabo nas súas clases. Despois, na mañá do 25 de xaneiro, todo o alumnado de 4º de primaria do CPI Aurelio Marcelino, xunto co alumnado doutros centros educativos de A Estrada xuntouse no Pavillón Municipal de A Estrada para unha demostración das habilidades de loita olímpica adquiridas na súa formación.

Podedes ver algúns dos momentos vividos desta xornada premendo nestas imaxes ou visitando a nosa galería de fotos.