Eleccións ao Consello Escolar

Seguindo a lexislación vixente, a Xunta Electoral deste centro proclamou a pasada semana as candidaturas presentadas, e expuxemos no taboleiro interior do centro os nomes das persoas que presentaron a súa candidatura para formar parte do Consello Escolar do centro. Recibiron tamén esta información vía "abalarmóbil".

Como sabedes, o vindeiro luns día 28 de novembro en horario de 16.30 a 19.30 horas realizase no centro a votación para a selección de membros entre as candidaturas presentadas, que formarán parte da renovación parcial que corresponde este curso escolar do Consello Escolar.

Grazas pola colaboración.

ECO PERCUSSIÓN

O pasado venres realizamos no centro un taller de Eco Percussión organizado polo Concello da Coruña. Entre os seus principais obxectivos traballamos o coñecemento de materiais reciclados que podan ser reconvertidos en instrumentos de percusión. Creamos unha montaxe de banda de Eco Percussión usando diferentes patróns de xéneros Afrocaribeños, traballando así a coordinación, lateralidade e traballo en grupo.  Encantounos, mirade:

MercArte

Para conmemorar a chegada do outono e celebrar unha das festividades que mais nos gustan, o Samaín, preparamos unha actividade moi especial: MercArte, un gran mercado no que puidemos degustar "postres" caseiros e totalmente artesanais de produtos típicos do outono.

Moitísimas grazas familias pola gran acollida que tivo esta actividade, foi incrible a vosa participación.

Tamén realizastes manualidades con elementos típicos desta época, grazas!

Non esquezades buscarvos na galería de fotos:

PILLEITE LENDO

Eleccións consello escolar: sorteo público membros da Xunta Electoral

Atendendo a Resolución do 19 de setembro da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa que establece o calendario para a realización de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, comunicamos:

O vindeiro mércores día 26 de outubro ás 11.50 horas realizaremos no centro o sorteo público dos membros que constituirán a Xunta Electoral.  Estará formada por: directora, un/unha mestre/a, unha nai/ un pai ou titor legal, un representante de administración e servizos; no sorteo público se preverá a designación de membros suplentes.
(Tal e como se regulada no artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril)

O equipo directivo.

AXUDAS COMPLEMENTARIAS DE MATERIAL ESCOLAR

Atendendo ao regulado na Resolución do 5 de outubro de 2022 de concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022:

- Todas as persoas beneficiarias do vale para adquirir material escolar por importe de 50€ recibirán un vale adicional de 25€. Tamén se inclúe a todo aquel alumnado que se incorpore a un centro sostido con fondos públicos ao longo do curso escolar ata o 31 de marzo de 2023, que perciba a axuda para adquirir material escolar da Orde do 29 de abril de 2022.

- Este vale deberá empregarse preferentemente na libraría/establecemento antes do 1 de decembro de 2022.

- No suposto de extravío pola familia ou pola libraría, o centro nunca pode expedir un duplicado.

- A persoa que acuda ao centro a recoller o vale debe de ser a mesma que realizou a solicitude. Non caso de non poder asistir, deberá de autorizar a outra persoa maior de idade, que presentará no centro dita autorización xunto co seu DNI.

- Poden recoller o vale a partir de mañá martes 18 de outubro en horario de atención ao público:

O equipo directivo.

Taller de Samaín

Esta semana realizamos a primeira sesión do taller de Samaín organizado polo Concello da Coruña e dirixido ao alumnado de 4º de educación primaria. Coñeceron o significado do Samaín, realizaron un taller de elaboración de disfraces e do estandarte que posteriormente levarán o día 21 de outubro no pasacalles, que terá lugar dende ás 10.00 horas. Foi moi divertido!

Artistas na prehistoria

A pasada semana o alumnado de 4º de educación primaria asistiu a un taller organizado na Domus no que se converteron en artistas prehistóricos! Coñeceron os materiais, as técnicas e temas favoritos dos nosos antepasados.

Calendario escolar 2022/2023

DARLLE VIDA Á RÚA

O alumnado de 5º e 6º de EP únese á iniciativa darlle vida á rúa! No día sen coches recuperamos a cidade como un espazo de relación e convivencia; actividade organizada por STOP Accidentes en colaboración co Concello da Coruña.