CIRCULAR Nº2 ORGANIZACIÓN ENTRADAS PRIMEIRO DÍA DO CURSO 2022/2023

HORARIO LECTIVO: 9:00 - 14:00h

SERVIZOS DISPOÑIBLES: Plan Madruga, Transporte Escolar e Comedor dende o día 8 de setembro.

* salvo o alumnado de 4º de infantil que está no período de adaptación e comezará a usar os servizos a partir do luns 19 de setembro.

ENTRADA DO ALUMNADO:

XOVES 8 SETEMBRO

O alumnado transportado estará custodiado no patio cuberto polos mestres de garda dende a súa chegada ao centro ata as 9:00 h, hora de entrada. A esta hora accederán ao centro polas portas de abaixo.

O alumnado de familias accederá ao centro polo portal principal ás 9:00 h.

O alumnado de 2º, 4º e 6º de primaria incorporarase ás aulas do curso pasado.

O alumnado de 1º, 3º e 5º de primaria entrará ata o salón de actos onde cada titor ou titora recollerá ao seu grupo.

O alumnado de 5º e 6º de infantil será recollido polas súas titoras na porta principal.

O alumnado de nova incorporación ao centro dirixirase ao salón de actos.

IMPORTANTE: as familias que desexen achegar o material agardarán á entrada de todo o alumnado no centro e deixarano en conserxería nunha bolsa con NOME E CURSO.