EXTRAESCOLARES 21-22

Extraescolares 21/22

Aquí atoparedes toda a información sobre as actividades extraescolares que organizamos este curso 2021-2022. Lembramosvos que para poder participar nestas actividades, tedes que ser socios da ANPA. Para eso, visitar o noso apartado de Socios.

Arrancamos as actividades extraescolares, trataremos de facelo a primeira semana de novembro, así que bulide a apuntarvos! .

Aquí tedes o cuadro de actividades con todos os detalles por día (provisional, ainda pode cambiar): Cuadro extra-escolares

Calendario actividades extraescolares

Este ano, debido á situación, será ANIAS exclusivamente a encargada da realización das actividades extraescolares.

• Inscricións: Mediante folla de inscrición que se entregará por calquera destes sistemas: por e-mail a extraescolares@anias.es, deixándoa na caixa de correo da ANPA (na entrada principal da escola) ou na oficina de Anias ata o día 5 de novembro.
  • Fichaficha de inscrición
    Inclue inscrición as actividades e domiciliación.
  • Autorización de translado ao CEIP Xunqueira 1autorización traslado actividades en X1
    Si a actividade se leva a cabo no CEIP a Xunqueira 1, podedes firmar esta autorización para que @s monitor@s trasladen aos nenos dende o comedor do noso centro.

Concurso de postais de Nadal