CURSO 2023-2024

Prazo para formalizar a matrícula:

Do 20 ao 30 de xuño de 2023. (Se non se formaliza no prazo establecido, pérdese a vacante adxudicada e perderase a praza escolar do centro educativo no que estaba matriculado anteriormente).

- As solicitudes deberán ser entregadas xunto coa documentación solicitada na secretaría do centro. (IMPORTANTE: No centro NON se fan fotocopias).

DOCUMENTACIÓN OBRIGATORIA A PRESENTAR NO CENTRO:

- Anexo III (ORDEN de 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes), Enquisa sobre a lingua materna. Proporcionaremos desde o centro esta documentación para cubrir no momento da formalización da matrícula.

Ao fin de facilitar o proceso de matriculación poñemos á vosa disposición o anexo III para que poidades descargalo e traelo xa cuberto e asinado  ao centro. LEMBRAMOS QUE É NECESARIA A SINATURA DE AMBOS PROXENITORES NO CASO DE QUE OS TITULARES DA PATRIA POTESTADE ESTEAN SEPARADOS.

Anexo III

- 5 fotos recentes tamaño carné. (Poñer por detrás o nome)

- Fotocopias dos DNI nai/pai/titor ou representante (s) legal.

- Volante histórico de convivencia (solicitar no Padrón municipal).

- Fotocopia del libro de familia (todas as páxinas escritas).

- Fotocopia da cartilla ou tarxeta da Seguridade Social do alumno.

- Informe médico cando padezan algunha situación especial de saúde: enfermidade crónica, alerxia a algún alimento ou medicamento ...

- Certificado de matrícula no 2022/2023 cando veñan doutro centro.

- Só se se dera o caso: Documento Custodia Legal, Sentencia e Convenio regulador).

- Só se se dera o caso: Fotocopia Certificado de minusvalía.

Non fai falta volver a achegar a documentación entregada durante o proceso de admisión.

Para calquera dúbida ao respecto do proceso de matrícula pode consultala no centro ou ben empregando as seguintes vías de contacto:

@email: ceip.xunqueira2@edu.xunta.gal                                Teléfono: 886 159 073

Concurso de postais de Nadal