Actividades biblioteca cursos anteriores

RECOMENDACIÓNS VERANIEGAS 2023. CURSO 2022/2023

Dende a biblioteca queremos que gocedes do verán con boas lecturas por iso colorín quere recomendarvos uns libros.

Pica na imaxe para ver o vídeo

CONCURSO CARTEL BIBLIO COLORÍN. CURSO 2022/2023

Aquí tedes as bases do concurso BIBLIO CORLORÍN, animádevos a participar.

AS COMPOSTELAS LECTORAS DO NOSO CAMIÑO LECTOR. CURSO 2021/2022

Moitos dos nosos alumnos e alumnas iniciaron a camiño lector e todos os que chegaron ao final do mesmo conseguiron a súa Compostela Lectora.

Pica na imaxe para ver o vídeo

DÍA DO LIBRO 2022; AS FAMILIAS CONTAN. CURSO 2021/2022

Para conmemorar o Día do Libro, dende a biblioteca convidamos ás familias a que viñesen ao cole a contar contos.

Ao longo da semana recibimos a varias nais que quixeron participar na actividade contando contos ao alumnado da clase dos seus fillos/as. Moitas grazas a todos elas por colaborar connosco na realización desta actividade.

Así mesmo, queremos felicitar ao alumno Martín Santos de 2º de primaria que recibiu un agasallo da biblioteca pública por ser un bo lector.

FOTOS AS FAMILIAS CONTAN

DÍA DO LIBRO 2022. CURSO 2021/2022

Para conmemorar o Día do Libro, unha das actividades propostas polo equipo de biblioteca foi a creación dun mural colaborativo onde todos os nenos e nenas do  cole participaron escribindo o título do seu libro favorito nunha cuncha de vieira, unindo así esta celebración co Proxecto de centro "Pasiño a pasiño, faise o camiño".

Grazas a todos e todas pola vosa colaboración!!!

O CEIP Plurilingüe de Vilaxoán... ESCOLLE O CAMIÑO DA LECTURA!

PASIÑO A PASIÑO FACEMOS O NOSO CAMIÑO LECTOR. CURSO 2021/2022

Pica na imaxe se queres vela a maior tamaño

Colorín anímanos este curso a percorrer pasiño a pasiño un camiño lector.

Para chegar á Catedral e completar a nosa Compostela lectora, temos que ler un libro de diferente temática en cada etapa. Así percorreremos a etapa da poesía, a do libro de consulta, a da novela de ficción, a da banda deseñada e a etapa clásica.

É moi divertido rebuscar na biblioteca o libro máis interesante de cada temática para levalo en préstamo!

Ao final do camiño, seica nos espera un detallo agarimoso de Colorín. Qué será?

Pica na Compostela se queres vela a maior tamaño

DÍA DE ROSALÍA 2022. CURSO 2021/2022

Celebramos o Día de Rosalía con poesía e sementando pensamentos.

PICA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO

PROGRAMA DE RADIO DÍA DE ROSALÍA

RECOMENDACIÓNS LECTORAS NADAL 2021. CURSO 2021/2022

Colorín quere facervos unhas recomendacións de lecturas para este nadal. Picade na imaxe se queredes velas.

CONCURSO BANDA DESEÑADA DÍA DO LIBRO. CURSO 2020/2021

Entre as actividades de celebración do Día do Libro, o equipo de biblioteca convocou un concurso de banda deseñada no que o tema central da mesma tiña que ser a lectura, os libros...

Pica na imaxe para ver as bandas deseñadas gañadoras nas distintas categorías e as máis destacadas. Se queres lelas con máis calma podes pausar o vídeo.

Coma sempre, Colorín quere darvos as grazas pola vosa participación.

LIM: SUPER HEROÍNAS

Con este Lim poderás coñecer e xogar coas super heroínas que vos creáchedes.

Pica na imaxe para abrir a actividade