CEIP VILAXOÁN: 40 ANOS DA NOSA HISTORIA

Este curso o noso cole está de aniversario cumprindo 40 anos.

Dende aquí queremos convidar a todas aquelas persoas que forman ou formaron parte da nosa comunidade educativa a celebrar connosco estes 40 anos da nosa historia.

Podedes acceder a toda a información sobre as actividades que imos realizar picando sobre o logo conmemorativo.

BENVIDA

¡¡ Benvid@ a nosa Web!!

Estamos encantad@s de que nos visites e desexes coñecernos

Á beira do mar de Vilaxoán, dende un outeiro onde se atopa o noso colexio e dende o que vemos a fermosa ría de Arousa, desenvólvese o día a día desta ilusionada e activa comunidade educativa que está integrada por máis de 210 alumnos e alumnas de Educación Infantil e Primaria, 21 docentes, a coidadora do alumnado con NEAE, o conserxe, a ANPA e as familias do alumnado.

Recorda

Na GALERÍA DE FOTOS podes ver as fotos das actividades realizadas no cole.

Na AULA VIRTUAL hai cursos de distintas materias, información sobre os proxectos de investigación e manuais formativos.

En O COLE NOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN podes ver cando saímos na tele e no xornal.

En APRENDEMOS COAS TICS tes enlaces para traballar distintas materias.

CEIP VILAXOÁN