ADMISIÓN DEFINITIVA DE SOLICITUDES DO ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023

Informamos que foron admitidas de forma definitiva tódalas solicitudes de admisión de alumnado presentadas no noso centro para o vindeiro curso 2022/2023.

A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de Xuño.

SOLICITUDE FONDO SOLIDARIO LIBROS E AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022/2023

A Consellería convocou no DOG do 18 de Maio o fondo solidario de libros e as axudas para adquisición de libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado de Educación Primaria,

A solicitude  poden realizarase do 19 de MAIO ao 22 de XUÑO:

- Presencialmente no centro en horario de 11:10 a 12:00, entregando cubertos e asinados os Anexos I e II conxuntamente coa fotocopia do libro de familia onde figuren todos os membros da unidade familiar e de ser o caso os restantes documentos que se aleguen.

- Pola Sede Electrónica da Xunta dende a aplicación Fondolibros.

En ningún caso poderán ser presentada mediante correo electrónico.

Acceso as intruccións e a información relativa ao fondo solidario e ás axudas para a adquisión de libros de texto e de material escolar.

Descarga dos documentos solicitude:

ANEXO I

ANEXO II

MEDIDAS BÁSICAS DE PREVENCIÓN ANTE A COVID 19

Podedes consultar as medidas básicas de prevención da COVID 19 que debe de seguir o alumnado picando sobre a imaxe.

BENVIDA

¡¡ Benvid@ a nosa Web!!

Estamos encantad@s de que nos visites e desexes coñecernos

CENTRO PLURILINGÜE

Á beira do mar de Vilaxoán, dende un outeiro onde se atopa o noso colexio e dende o que vemos a fermosa ría de Arousa, desenvólvese o día a día desta ilusionada e activa comunidade educativa que está integrada por pouco máis de 200 alumnos e alumnas de Educación Infantil e Primaria, 22 docentes, a coidadora do alumnado con NEAE, a conserxe, a ANPA e as familias do alumnado.

Recorda

Na GALERÍA DE FOTOS podes ver as fotos das actividades realizadas no cole.

Na AULA VIRTUAL hai cursos de distintas materias, información sobre os proxectos de investigación e manuais formativos.

En O COLE NOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN podes ver cando saímos na tele e no xornal.

En APRENDEMOS COAS TICS tes enlaces para traballar distintas materias.

CEIP VILAXOÁN