SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO 2018/2019

O prazo de solicitude de admisión de novo alumnado para o curso 2018/2019 é do 1 ao 20 de Marzo.

Horario de secretaría de 11:30 a 12:30

Acceso a toda a información sobre o proceso de admisión de novo alumnado.

Infórmase que debido a que o número de solicitudes de admisión para 4º de Educación Infantil é superior ao número de prazas ofertadas polo centro, é necesario realizar o proceso de baremación polo que os interesados deberán entregar na secretaría do centro a documentación xustificativa dos criterios xerais alegados na solicitude.

O prazo para a entrega da citada documentación remata o luns 9 de Abril.

Criterios xerais do baremo de solicitude de admisión do alumnado

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2018/2019 (Publicado o 18 de Abril 2018)

O prazo de reclamacións aos listados provisionais é do 19 ao 25 de Abril

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS CURSO 2018/2019 (Publicado 10 de Maio 2018)

O prazo de formalización da matrícula é do 20 ao 30 de Xuño

BENVIDA

¡¡ Benvid@ a nosa Web!!

Estamos encantad@s de que nos visites e desexes coñecernos

Á beira do mar de Vilaxoán, dende un outeiro onde se atopa o noso colexio e dende o que vemos a fermosa ría de Arousa, desenvólvese o día a día desta ilusionada e activa comunidade educativa que está integrada por máis de 225 alumnos e alumnas de Educación Infantil e Primaria, 26 docentes, o conserxe, a ANPA e as familias do alumnado.

Recorda

Na GALERÍA DE FOTOS podes ver as fotos das actividades realizadas no cole.

Na AULA VIRTUAL hai cursos de distintas materias, información sobre os proxectos de investigación e manuais formativos.

En O COLE NOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN podes ver cando saímos na tele e no xornal.

En APRENDEMOS COAS TICS tes enlaces para traballar distintas materias.

CEIP VILAXOÁN