RECOLLIDA DOS VALES DE LIBROS (1º E 2º) E DOS VALES DE MATERIAL (1º A 6º) LISTAXES DEFINITIVAS ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2020/2021

Os vales de libros de 1º e 2º de Primaria e os vales de material de 1º a 6º de Primaria poden ser recollidos no centro do 3 ao 15 de xullo en horario de 10:30 a 13:00.

No caso de non facelo nestas datas poderán recollerse no mes de setembro.

As listaxes definitivas de admitidos no fondo solidario de libros de texto poderán ser consultadas no centro en horario de 10:30 a 13:00 xa que por mor da lei de protección de datos non podemos publicalas na web.

AUTODECLARACIÓNS COMEDOR

As familias dos comensais admitidos no comedor escolar deberán de entregar cuberto no centro o documento de autodeclaración ata o 11 de setembro de 2020.

No caso de non entregar a autodeclaración no prazo indicado, o usuario deberá abonar a totalidade da tarifa 4,50€ por día do servizo de comedor xa que non se poderá calcular, de ser o caso, a bonificación que lle corresponde.

Non terá necesidade de entregar a autodeclaración:

- O alumnado cun grado de discapacidade declarado igual ou superior ao 33%.

- O alumnado que se atope en situación  de acollemento residencial ou familiar.

Documento de autodeclaración.

Instrucións para cubrir a autodeclaración.

BENVIDA

¡¡ Benvid@ a nosa Web!!

Estamos encantad@s de que nos visites e desexes coñecernos

Á beira do mar de Vilaxoán, dende un outeiro onde se atopa o noso colexio e dende o que vemos a fermosa ría de Arousa, desenvólvese o día a día desta ilusionada e activa comunidade educativa que está integrada por máis de 210 alumnos e alumnas de Educación Infantil e Primaria, 21 docentes, a coidadora do alumnado con NEAE, o conserxe, a ANPA e as familias do alumnado.

Recorda

Na GALERÍA DE FOTOS podes ver as fotos das actividades realizadas no cole.

Na AULA VIRTUAL hai cursos de distintas materias, información sobre os proxectos de investigación e manuais formativos.

En O COLE NOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN podes ver cando saímos na tele e no xornal.

En APRENDEMOS COAS TICS tes enlaces para traballar distintas materias.

CEIP VILAXOÁN