Día sobre a Violencia de Xénero

O mércores 25 de novembro conmemorouse o Día contra a Violencia de Xénero, unha lacra da nosa sociedade, como tamén nos indica a Orde do 8 de xuño de 2015 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2015/16, nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Dende a escola temos a obriga e a necesidade de potenciar e traballar en pro duns futuros adultos que teñan en conta actitudes positivas e valores que favorezan a liberdade persoal, a solidariedade, o respecto, a tolerancia, a resolución pacífica de conflictos, etc. pero sobre todo a NON VIOLENCIA en todos os ámbitos da vida persoal, familiar e social, fomentando a IGUALDADE entre homes e mulleres. Só así conseguiremos un MUNDO MELLOR.