LETRAS GALEGAS

O dia 16 de maio festexamos o Dia das letras galegas no pavillón.

Alumnos de 6º, fixeron de perfectos anfitrións lendo a biografía de Mª Victoria Moreno e entregando os libros a cada clase por participar no periódico e aos gañadores do concurso do mesmo.

Remataron os alumnos de 3º A, que dun xeito abraiante, narraron a historia da lingua galega.

Prema para descargar un pequeno video

Máis fotos na Galería

AVISO IMPORTANTE: COMEDOR E ACTIVIDADES ANPA

Os alumnos que desexen comezar a utilizar o servizo de comedor e/ou as actividades extraescolares en setembro do curso 2018/19, deberán apuntarse no local do ANPA no mes de xuño no horario do ANPA.

* Horario do ANPA: de luns a venres de 9 a 10 e de 16 a 18 horas ata o 15 de xuño. A partires desta data o horario de atención será de 9 a 10.

PROGRAMA CÓXEGAS

PROGRAMA DE CONCILIACIÓN FAMILIAR CÓXEGAS

No mes de xuño organizarase de novo,  o programa de conciliación COXEGAS desde o día 1 ata o 24 do mesmo mes.

Xorde da Federación Provincial de ANPAs de centros públicos. É unha ampliación da oferta de Ocio e Deporte do Concello.

Da oportunidade ás familias dunha mellor conciliación familiar ao permitir deixar aos seus fillos no colexio ata a finalización das clases.

A inscrición terase que facer entre os días 14 e 18 de xuño (ambolos dous incluidos)  no local do ANPA de 9 a 10 da mañá. e de 16 a 17 horas

O horario é de catro a seis

Pretende:

• Favorecer o desenrolo cognitivo, psicomotor, afectivo-social e da personalidade dos nenos a través do xogo e as actividades lúdicas axeitadas para cada idade.
  • Afianzar hábitos e normas de comportamento e convivencia.

A inscripción e o pago da actividade poderán facerse no local do ANPA ou a través da web municipal. PREMA AQUI PARA ACCEDER AO IMPRESO DE INSCRIPCIÓN

.

BENVIDOS/AS AO NOSO COLEXIO!

Enderezo: Ronda de Outeiro, 211 15007 A Coruña

Teléfono: 881 960 316   FAX: 881 960 322

Correo electrónico: ceip.sagrada.familia@edu.xunta.es

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS CURSO 2018-2019

Consulta premendo aquí a LISTAXE DEFINITIVA de alumnos para o curso 2018-19.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA: Do 20 ao 30 de xuño. Presentación do anexo III

O alumnado admitido no Centro formalizará a súa matrícula na Secretaría do Centro,  do 20 ao 30 de xuño (de 9:00 h a 14:00 h). Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida.

CONCIERTO NO PAZO DA ÓPERA "NOÉ, NOEMÍ Y NOEMILIA"

Os alumnos de 1º, 2º, 3º e 4º asistimos a un marabilloso concerto no Pazo da Ópera  titulado "Noé, Noemí e Noemilia", interpretado pola Orquestra Sinfónica de Galicia baixo a dirección dun dos dous compositores, Andrés Valero e narrado pola autora do conto Belén Otxotorena.

ENTROIDO

No colexio celebramos o Entroido. Comezamos cos mandados do Meco e rematamos coa celebración  no pavillón donde todos os alumnos, profesores e familias disfrutamos dun desfile cheo de colorido e alegría.

Ver máis

30 DE XANEIRO "DIA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ"

O 30 de xaneiro conmemoramos o "Dia escolar da non violencia e da paz" todos xuntos no pavillón. Escoitamos "O manifesto pola paz" que leron os alumnos de 3º e 4º e cantamos a canción "Una sola voz " de Macaco.

GAÑADORES DO CONCURSO "ROSCÓN SOLIDARIO"

Noraboa aos alumnos de Relixión Católica pola súa participación no Concurso " O roscón solidario" e en especial aos gañadores.

Preme sobre este enlace para escoitar a entrevista que lles fixeron na radio.

Máis fotos na galería.