DIA ESCOLAR DA PAZ E NON VIOLENCIA.

O 30 de xaneiro celebramos todos xuntos no pavillón o Dia da Paz. Primeiro os nenos de 1º e 2º  destacaron a importancia e valor

da Educación para a Paz,cunhas frases de Malala, Premio Nobel da Paz 2014.

A continuación todos bailamos todos xuntos a canción "Bajo el mismo sol".

Prema nestes dous enlaces para ver todas as fotos e os vídeos do baile

Tamén podes acceder aos videos dende a pestaña mediateca (acceso como convidado) desta páxina web ou premendo aquí

VISITA DE LEDICIA COSTAS

"O martes 22 de xaneiro tivemos a esperada visita de Ledicia Costas, unha autora galega. Durante a conversa estivo moi atenta ás suxerencias do público e foi moi flexible. Ademais, fíxonos rir contándonos anécdotas escolares doutros centros que visitou, como cando lle saiu información falsa na wikipedia.

É unha persoa moi traballadora, polo que non ten tempo para as súas cousas persoais. Falounos dos seus gustos, como que lle gusta o chocolate, visitar cemiterios e as historias de terror. Tamén, das súas lecturas como "Matilda", "Pipi Mediaslongas" e "Charlie e a fábrica de chocolate". Iso foi o que lle inspirou a comezar a escribir. Pareceunos moi sociable e que ten moita proximidade aos nenos/as.

É encantadora e creativa. "

BENVIDOS/AS AO NOSO COLEXIO!

Enderezo: Ronda de Outeiro, 211 15007 A Coruña

Teléfono: 881 960 316   FAX: 881 960 322

Correo electrónico: ceip.sagrada.familia@edu.xunta.es

COIDEMOS O MEDIO AMBIENTE

Os alumnos de sexto de E. Infantil e os de sexto C de E.Primaria quérennos concienciar có coidado do medio ambiente.

Esta é a mensaxe que os alumnos de sexto C están a difundir polas aulas do colexio:

"Vimos de 6º C e quermos dar unha mensaxe sobre a tala das árbores.

Non podedes provocar incendios e tampouco tirar cousas ao chan; se podedes, tamén reciclar os papeis.

Estamos facendo un proxecto con esta pegatina na que hai moitas árbores pedindo AXUDA"

*Deseñador da pegatina; Nahum Martínez Blanco

Este coidado do medio ambiente debe comezar polo entorno máis próximo, por iso os nenos de 6º de E. Infantil fixeron uns carteis para concienciarnos sobre este asunto.

Tamén aprenderon a reciclar papel có que fixeron unhas fermosísimas postais navideñas para as familias e para enviar a distintos organismos, entre eles ao alcalde, a SOGAMA, a Naturizo... Sabemos que as recibiron porque mostraron o seu agradecemento nos seus facebooks: SOGAMA "Por unha galiza sostible"  e NATURIZO., e o Sr. Alcalde contestou por  correo electrónico e correo postal (prema paor velo)

Tamén podes ver a información ofrecida pola Voz de Galicia

Podedes ver todas as imaxes na galeria premendo sobre este enlace.

PROXECTO junTOS eduCANdo

O martes 11 de decembro os nenos de Educación Infantil recibiron unha visita moi especial. Os terapeutas ocupacionais Daniel Ramos e Miriam Vizcaíno chegaron acompañados de Nana e Gym, dous cans de terapia/intervención para presentar no noso cole o proxecto "JunTOS eduCANdo".

Este proxecto pretende que, có traballo conxunto de terapeutas e mestres, os nenos poidan obter o maior beneficio do programa educativo e do xogo inclusivo dentro do ámbito escolar.

Ogallá poidamos contar con eles polo que resta de curso!

GAÑADORES DO CONCURSO DE DOCES DO OUTONO

Xa temos os gañadores do concurso de doces!  Noraboa!

A decisión foi moi difícil, dado a calidade e orixinalidade de tan saborosos postres. Moitas grazas a todos  pola vosa participación.

MAGOSTO

Este ano non puidemos celebrar o magosto no exterior por causa do mal tempo. O que non faltou foi o asado das castañas grazas ás nais e profesores que sempre colaboran nesta tarea.

SAMAIN

Estes dias estamos a celebrar o Samain  con moitas actividades.  A que dixen Sorprendido  Sorprendido

Animádevos a participar no concurso de reposteria! Con él rematamos o Samaín e ímonos preparando o magosto

Ademáis o equipo da biblioteca decoraron a entrada  cunha selección de contos arrepiantes e logo convidáronnos a unhas sesións de contacontos.

En educación infantil convidaron a todas as familias a participar nun concurso de cabazas coas que decoraron os corredores. Prema aqui para velas todas na galería

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018-2019

PREME AQUI PARA ACCEDER AO CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018-2019

AVISO IMPORTANTE: O DIA 7 DE DECEMBRO CELÉBRASE O DIA DO ENSINO, E POLO TANTO NON HAI CLASE.