LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024-2025

LISTA DE LIBROS

Preme sobre o curso correspondente para ver a lista dos libros.

A LISTA DE MATERIAL FARASE PÚBLICA O LUNS 9 DE SETEMBRO

FIN DE CURSO

Rematamos o curso participando nunha xornada de xogos tradicionais organizada polo museo MELGA. Pasámolo xenial descubrindo os xogos de sempre!

Máis fotos na galería de imaxes

Enlace á nota de prensa do Museo Melga

Ademáis as alumnas e alumnos de 6ºC abriron esta semana as portas do seu museo Yayoi kusama, contando coa colaboración do resto de aulas para o noso proxecto final. Prema sobre a imaxe para ver o vídeo e sobre este enlace para ver as fotos.

CONTACONTOS MOBY DICK

Hoxe todo o colexio gozamos do espectáculo "MOBY DICK" da compañía de teatro "Pedras de Cartón". Esta obra, inspirada na novela de Herman Melville, ten como protagonista a un impoñente cachalote de 3 metros, que se move, axita a súa cola, abre e pecha os ollos, e expulsa auga.

Agradecemos moito á ANPA por este agasallo de fin de curso que tanto nos gustou.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Prazo de presentación de solicitudes: 21 de maio ao 21 de xuño de 2024

Para máis información preme sobre a imaxe.

Ante calquera dúbida, contactar có centro no teléfono 881 960 316

O OUTEIRIÑO 2024

Como todos os anos para conmemorar o Dia das Letras Galegas publicamos a nosa revista O Outeiriño.

PREMIOS CINEMA NA ESCOLA

Álbum: Curso 2023/24 -> Cinema na escola

Noraboa aos nenos e nenas de 6º de E.P. e as profes Yaiza, Pili e Ana polos premios acadados na Gala "Cinema na escola" polo corto "A substituta". Tamén agradecer a Hugh toda a axuda e formación prestada.

Premios:

• Mellor curtametraxe
  • Mellor interpretación
  • Mellor  son
  • Mellor fotografía
  • Segundo premio edición e montaxe

Esta gala tivo lugar no Ágora e asistiron todos os centros participantes e representantes do concello.

CINEMA NA ESCOLA. CONCURSO DE CORTOS

O alumnado de 6º participa no Concurso organizado polo concello,"Cinema na escola" co curto "A substituta"

Non te esquezas de darlle ao "Me gusta" (cantos máis teñamos, máis opcións temos de gañar premios)

COMPARTE COS FAMILIARES E AMIGOS!

PATIOS INCLUSIVOS

O alumnado de 1º de E.P. coa colaboración de varios nenos e nenas de 6º comezaron cos xogos de recreo inclusivos. Estes terán lugar os venres e irán rotando tódolos grupos.