OBRADOIRO DE ECOPERCUSIÓN

Ecopercusión é unha actividade para sexto de Primaria na que o alumnado aprende a interpretar diferentes ritmos empregando material de reciclaxe.

PLAN DIRECTOR DA POLÍCIA NACIONAL

Esta semana recibimos a visita dos axentes da Policía Nacional Abraham Arruñadas e Jose. Aos alumnos de 5º  faláronnos do acoso escolar e aos de 6º das novas tecnoloxías e do uso responsable da internet, das precaucións na utilización das redes sociais. Aprendimos moito.

DIA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Como conmemoramos esta data? Achégate á biblio de Maruxa. (prema sobre a foto)

Aproveitamos para felicitar ás profesoras Natuska e Pili e aos seus alumnos de 3ºB e 6ºC do curso anterior  polo premio acadado na  "XII Edición Premio Nacional para el desarrollo Vicente Ferrer" na modalidade individual da convocatoria, coa súa experiencia educativa "Un libro en blanco"   NORABOA!

MAGOSTO

Álbum: Curso 2022/23 -> Magosto

Hoxe celebramos a festa do Magosto. Comimos castañas a encher grazas a  Sergio e Gonzalo, os nosos castañeiros favoritos. Tamén disfrutamos dos xogos que nos prepararon os profes Marta, Pili e Pepe.

Grazas a eles e a todos os alumnos e alumnas do centro, aos profes, aos coidadores e ás nais Bárbara e Ana, disfrutamos dunha xornada xenial.

MOUCHOS, CORUXAS, SAPOS E BRUXAS E ENKI

Vaia semaniña de Samaín! Contos, corredores arrepiantes, cabazas, manualidades, disfraces e merendas terroríficas.

O equipo da biblioteca de Maruxa cóntanos todo neste vídeo. Non deixes de visitar o blogue!!!

SAMAÍN NO CEIP SAGRADA FAMILIA ( A CORUÑA) de bibliomaruxa

E xa podedes ver un video cun pequeno resumo da carreira ENKI premendo sobre a foto inferior ou neste enlace

ULTIMAS NOVAS

O venres 21 de outubro todo o colexio participou na carreira ENKI. Pasámolo de marabilla con todas as actividades que os profes de E. Física, Pilar e Pepe, prepararon coa axuda das nais do ANPA. Cando estea o vídeo publicarémolo.

Xa hai un mes dende que Maruxa abriu as portas da sua biblioteca. Podedes seguir as suas aventuras clicando sobre a foto ou no enlace sobre blogue

Ademais xa estámos preparando o Samaín e as nais do ANPA están decorando os corredores cunha ambientación terrorífica.

COMEZO DO CURSO: HORARIOS 1º DÍA E HORARIO HABITUAL

Benvidos/as ao novo curso

As clases comezarán o xoves 8 de setembro. Coma sempre, o primeiro día  haberá un horario  de entrada escalonado. A partir do día 9 o horario será de 9 a 14 horas,  os de infantil sairán 10 minutos antes.

HORARIO XOVES 8 DE SETEMBRO E UBICACIÓN FILAS

ENTRADA

09:00 2º, 4º e 6º de primaria

09:15 3º de primaria

09:30 4º de E. infantil y 5º de primaria

10:00 5º y 6º de E. infantil y 1º de primaria

• Infantil, 3º y 4º de E.P.  filas en patio cuberto

• 1º e 2º de E.P.   en patio de columnas

• 5º e 6º  de E.P.  pola porta principal do colexio

HORARIOS Y UBICACIÓN DE FILAS DE ENTRADA E SAIDA A PARTIR DO DIA 9

Entrada de Primaria e Infantil ás 09:00

Ubicación das filas na  entrada:

• 1º e 2º de EP no patio de columnas.

• 3º e 4º de EP patio cubierto.

• 5º e 6º de EP aos lados da  porta de entrada  do patio de columnas

• Infantil en el patio cubierto

SAIDAS

• Infantil: 13:50 por patio cubierto.

• 1º y 2º E.P: 14:00 Por porta patio columnas.

• 3º y 4º E.P: 14:00 Por porta patio cuberto.

• 5º y 6º E.P: 14:00 Porta principal diantera.

NOTA. Os alumnos de 10 ou máis anos poden saír sós do colexio previa autorización. Recomendamos esta autorización para axilizar a saída, ainda que vostedes lles recollan esperando na beirarrúa.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2022/23

IMPORTANTE: Os alumnos que obtiveron praza para o vindeiro curso DEBEN FORMALIZAR a matrícula na secretaria do centro dende o día 20 ata o 30 de xuño  de 10:00 a 14:00.

Para a formalización da matrícula é preciso:

(Os impresos pódense recoller na secretaría ou descargar premendo sobre eles)

*Se entregaron as fotocopias no proceso de admisión, non é necesario volver a entregalas.

** Debe cotexar todos os documentos amosando os orixinais.

As mestras de Educación infantil déixanvos unha serie de recomendacións para facilitar a adaptación dos nenos e nenas que se incorporan ao colexio por primeira vez. Fai click sobre a imaxe.

Asemade no impreso da matrícula deben elixir unha entre as seguintes optativas:

GALA VERMIÑOCAS

Álbum: Curso 2021/2022 -> Gala Miñocas

O día 14 de xuño celebramos no cole a GALA VERMIÑOCA POR UN MUNDO MELLOR.

Esta gala foi o broche final do proxecto no que estivemos traballando durante este curso os

VERMIÑOS de 3ºB e as MIÑOCAS de 6ºC: CINEMA NA ESCOLA. Neste proxecto creamos un

corto :UN LIBRO EN BRANCO , e decidimos expresar todo o vivido a través desta gala.

CORTO DE CINEMA NA ESCOLA – UN LIBRO EN BRANCO - https://youtu.be/fp7LEgzSfYg

Deixámosvos o video da GALA AO COMPLETO para que disfrutedes como nós o fixemos:

MAKING OF - https://youtu.be/rzqhac_9KSI

SAÚDOS ESPECIAIS - https://youtu.be/Yz7Uxrc3Dgo

Aquí vos amosamos unhas fotos como resumo dese dia tan especial para vermiños e

miñocas.