LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNOS ADMITIDOS

Preme sobre cada listaxe para ver a relación de admitidos

Listaxe provisional 4º de Educación Infantil

Listaxe provisional 5º de Educación Infantil

Listaxe provisional 1º de Educación Primaria

Listaxe provisional 3º de Educación Primaria

Recordámoslles que o  prazo de reclamación: é  5 días hábiles a partir do día seguinte a súa publicación.

Antes do 15 de maio  procedárase á publicación listas definitivas de admitidos e non-admitidos.

Prazo de reclamación: un mes a partir do día seguinte a publicación deberá presentar recurso de alzada ante a xefatura territorial.

Importante!  Formalización de matrícula: Do 20 ao 30 de xuño

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

A Consellería de Educación ven de publicar a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria.

Pódese recoller o impreso na Secretaría do centro  o descargalo premendo AQUÍ. Prazo de presentación de solicitudes ata o 23 de xuño.

COMEZO DO CURSO 2016-2017

TODOS OS CURSOS COMEZARÁN  AS CLASES O  DIA 12 DE SETEMBRO

EDUCACIÓN INFANTIL:

• 3 ANOS:  Na reunión do día 9 ás 11:00 horas se lles informará do horario de entrada do día 12.

• 4 ANOS: Ás 10:00 horas da mañá pola parte traseira do colexio.

• 5 ANOS: Ás 9:30 horas pola parte traseira do colexio.

EDUCACIÓN PRIMARIA:

• 2º,4º E 6º: As 9 horas pola porta do curso anterior.

• 5º CURSO: Ás 9 horas no salón de actos.

• 3ºCURSO: Ás 9:30  horas no salón de actos.

• 1ºCURSO Ás 10:00 horas horas no salón de actos.

INFORMAMOS QUE A PARTIRES DESTE CURSO TODO O ALUMNADO DEBERÁ SER RECOLLIDO POLO PAI/NAI/TITOR OU UNHA PERSOA MAIOR DE IDADE AUTORIZADA POR ESTES. DITA NORMA TAMÉN SE APLICARÁ AO ALUMNADO QUE QUEDE NO COMEDOR

Os pais e nais dos nenos de 4º de Educación Infantil (3 anos) terán unha reunión coas titoras o día 9 de setembro ás 11 horas na que se informará do profesorado, de aspectos organizativos do centro e do calendario e PERÍODO DE ADAPTACIÓN do  12 ao 23 de setembro.

PERIODO DE ADAPTACIÓN PARA 4ª DE E. INFANTIL (3 ANOS)

• PRIMEIRA SEMANA       12-16 DE SETEMBRO

1º GRUPO:    DE 9:15 A 10:45

2º GRUPO:    DE 12:15 A 13:45

• SEGUNDA SEMANA       19-23 DE SETEMBRO

TODOS XUNTOS DE 10 A 12:30

• XORNADA COMPLETA DENDE O DIA 26 DE SETEMBRO

PREME AQUI PARA LER TODA A CIRCULAR CON TODA A  INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DOS NENOS E  NENAS DE 3 ANOS

CIRCULAR INFORMATIVA CURSO 2016-2017

CIRCULAR INFORMATIVA CURSO 2016 -2017

Información dalgúns puntos de interese xeral como:

-Atención ás familias.

-Calendario escolar. Recordamos que o 7 de outubro e o 8 de marzo son festivos locais

-Avaliacións.

-Normas xerais.

PREMA AQUI PARA LER TODA A INFORMACIÓN

HORARIO DE SECRETARÍA

Horario de atención ao público:

• De Luns a venres de 9 a 14:00 horas

EQUIPO DIRECTIVO

Horario de atención da directora:

• De luns a venres de 9 a 9:50 horas e sempre que sexa necesario, durante o horario lectivo.

Horario de atención do Xefe de Estudos:

• De luns a venres de 9 a 9:50 horas.