Actividades EDLG

DIA DAS LETRAS GALEGAS

O xoves 16 de maio xuntámonos todos os cursos no pavillón para celebrar o "Dia das letras galegas", adicado este ano a Antón Fraguas.

Recitamos todos xuntos "A voda da mosca e a pulga" e os alumnos de 6º recordaron a súa biografía e bailaron a muiñeira.

Prema aqui para acceder a galería de fotos e prema sobre este enlace para ver o vídeo do baile.

Rematamos coa recollida de cada curso dun libro para a biblioteca de aula.

LETRAS GALEGAS

O dia 16 de maio festexamos o Dia das letras galegas no pavillón.

Alumnos de 6º, fixeron de perfectos anfitrións lendo a biografía de Mª Victoria Moreno e entregando os libros a cada clase por participar no periódico e aos gañadores do concurso do mesmo.

Remataron os alumnos de 3º A, que dun xeito abraiante, narraron a historia da lingua galega.

Prema para descargar un pequeno video

Máis fotos na Galería

DIA DAS LETRAS GALEGAS

O Día das Letras Galegas xuntámonos todos os rapaces no pavillón. Houbo baile galego, lectura de poemas de Xosé Mª Castro e a entrega dos premios do concurso literario.

Prema aqui para ver todas as fotografías

SEMANA DO LIBRO 2013

Co motivo do DÍA DO LIBRO 2013, o Equipo de dinamización da Biblioteca organizou unhas sesións de contacontos na Biblioteca e unha exposición de carteis elaborados por todas as aulas animando á lectura. Tamén nenas de 6º de Primaria, Carolina e Zoe,  foron as aulas de Educación infantil a contarlles o conto de Hansel e Gretel.

Ver máis fotos

CURSO 2010-2011

A revista escolar e a decoración dos corredores son unha pequena mostra da tarefa do equipo de dinamización lingüística do centro. Asemade como a biblioteca escolar e a participación en celebracións e conmemoracións en coordinación cos seus respectivos equipos de coordinación.